Recenze (1 246)
Invictus: Neporažený (2009)
Freeman JE Mandela, to vskutku všechna čest, ale přítomnost toho blbého sportu, jímž je pro mne ragby, mi zážitek z filmu pokazila.
Tulák z širých plání (1973)
Parádní zábava. A bacha, poloSPOILER! - po shlédnutí jsem se schválně opět podíval na úplně první záběr na začátku filmu a... yes, yes, YES! :-)))
Klub poslední naděje (2013)
One Matthew Show.
Všem klukům, které jsem milovala (2018)
S přibývajícím časem čím dál větší nekoukatelno...
3096 dní: Příběh Nataschi Kampuschové (2013)
Síla a děs... ve scéně útěku pak mráz po celém těle - přestože jsem věděl, že to dobře dopadne... a v noci se mi pak hodně blbě spalo.
Hotel Transylvánie 3: Příšerózní dovolená (2018)
Jen vlčí dvojka je pořád zábavná - a dál už nic... pokud teda divák nemá zájem o vlastní epileptický záchvat.
Mission: Impossible - Fallout (2018)
Série MI mi byla vždycky celkem ukradená a ničím si mne nezískala... až doteď. Jistě, je to pořád mainstreamově americké, rádoby vtipné, klišoidní a nelogické, ale zároveň je to tentokrát kupodivu zábavné, celkem přehledné a velmi napínavé. A AKČNÍ, ryze fyzicky akční! Jedna vizuálně-rychlostní slast za druhou. Všechny komiksárny by se měly stydět.
Přes kosti mrtvých (2017)
Pro jednou, aspoň z části, souhlas s verbalem. Dodám jen, že můj bývalý soused, starý lesní inženýr, často říkával, že myslivci jsou největší hovada pod sluncem. A můj verdikt nad filmem: nepovedl se.
Kapitán Phillips (2013)
Hanks to přežije. Jinak ke shlédnutí postačí začátek, popř. i konec.
Z Paříže do Paříže (2017)
Tak trochu válka, seno a pár facek, ale komedie to naštěstí není (i když tam straší Vašut) a představitel nejmladšího z bratrů je fakt borec.