Recenze (256)
Gilmorova děvčata (2000) (seriál)
Tohle asi bude opravdu kvalitní věcička, když vezmu v úvahu, že seriál je téměř deset let starý a hodnocení má vyšší jak 70 %... já sem vždycky obdivovala s jakou nadsázkou a dá se říct i komičností obě dvě Gilmorova děvčata zvládali trapné a obtížné situace. Pro mě to byl seriál, u kterého se dá odreagovat, vypnout a pak už vám nezbývá jen těšit se na další díl.
Las Vegas: Kasino (2003) (seriál)
Když začne běžet tenhle film, ocitám se najednou v dokonalém světě plném krásných dam a statečných gentlemanů. Děj mě vtáhne tak silně, že většinou zapomínám na okolní svět a ocitám se u jednoho z hráčkých stolů Montecita. Seriál, který zatím nemá chybu.
Hardball (2001)
Já nevím proč vždycky, když chce někdo natočit film z pravého amerického prostředí se všemi jeho problémy a se vší realitou, točí právě s černochy, kterým vždy a za jakých koliv podmínek pomůže právě běloch. Jako by běloši neměli své ghetta a svou tvrdou feťáckou realitu. Ale i tak... černochy mám ráda (dokonce i K. Reevese) a jejich charisma zachránilo tento jinak podprůměrný snímek.
Můj obr (1998)
Film byl milým způsobem překvapivý, což u mě vyvolalo dojem 50 % úspěšnosti. Od komediálního začátku až k nostalgickému konci. A k tomu, zdálo se mi to nebo byly v závěru filmu opravdu vidět Trosky?
Flynn Carsen 3: Jidášův kalich (2008) (TV film)
Jedniča byla klasika, dvojka byla brak a tohle byl asi nejlepší díl ze série... když povolíte trochu uzdu fantazii a budete to brát s humorem, může se vám to i zalíbit :o) ... Ale! Když už dělají z Jidáše Iškariotského prvního upíra, měli by tvůrci vědět, že Jidáš se oběsil na olši a ne na osice...
Flynn Carsen 2: Návrat do dolů krále Šalamouna (2006) (TV film)
Trochu slabší, ale pořád dobrý... i když, každý film má hranice možného a nemožného a tady někdy ty hranice dosahovaly úrovně mega nemožného...
Flynn Carsen: Honba za Kopím osudu (2004) (TV film)
Jedniča je prostě klasika... a je to jeden z filmů, který se vám neomrzí... takže jestli nevíte co s načatým večerem, určitě si tento film pusťte... stojí za to.
Avatar (2009)
Mně už na začátku všech těch mítingů a propagací nepřišlo na Avataru něco v pořádku. Sama jsem se tak chtěla přesvědčit jak to vlastně s těmi geniálními záběry je... Vcelku jsem se nemýlila, že je to jenom hodně velká nafouknutá bublina, která by potřebovala schopného kritika, aby splaskla. Film je velmi krásně a dobře natočený, ale chyběl mi tam jakýsi sosíček, který by tomu dal tu pravou šťávu. V polovině filmu jsem se začala modlit, aby se už něco začalo dít, a nebo aby byl v nejlšpím případě konec. Bohužel se mi nedostalo ani jednoho a ani druhého, takže nakonec slabé 4*
John Tucker musí zemřít (2006)
I když je tahle komedie kapka ve velkém oceánu, něco mi na téhle komedii prostě sedělo. Mělo to šťávu a jakýsi entusiasmus, který se mi vlil do žil jako heroin feťákovi. Vsadím se, že jsem ho neviděla naposledy, a jak už jsem někde psala, takových je u mě opravdu málo.
Kozí příběh - Pověsti staré Prahy (2008)
Jsem v rozporuplném rozložení... na jedné straně příšerný děj a na druhé straně kus dějin... takže opravdu nevím... abych vyřešila své dilema dávám 50%.