Recenze (3 438)
Zmizelá (2014)
Film má překvapující rozuzlení až to diváka zarazí, a tím se zvedá jeho hodnocení.
Smrtící invaze (1995) (TV film)
Znám to z televize a musím říct,dnes už to nevyhledávám.
Past na rodiče (1998)
Sám bych si to nepustil,ale nevadí mi,když si to pustí někdo v mojí přítomnosti.
Vím, kdo mě zabil (2007)
neoslovilo mě to
Vlastní pravidla (2007)
Když jsem na film narazil,vzpoměl jsem si na příšernou tchýni tak jsem očekával komedii,místo které jsem dostal spíše drama ze života.
Equalizer (2014)
Podle mého názoru se jedná o zajímavý akční thriller s dobrým dějem,příběhem i zpracováním, jelikož jsem se dobře při sledování filmu dobře bavil,a nebyl jsem u toho sám.
Šifra mistra Leonarda (2006)
Film byl pochvalován až do nebes,jen kritici si z něj dělali šprťouchlata. Ale co se týče mě,já se ani nebavil a ani nesmál, nanejvýš jen na jedno kouknutí - podle mého názoru.
Čistá duše (2001)
Napoprvé je film bez chyby,napodruhé a napotřetí je to jen koukatelné.
Živá pochodeň (1990)
Jako školáka mě tenhle film imponoval,dnes ho nevyhledávám.
Slimák (2006)
Když tam byly ty vesmírní slimáci tak mě to fakt bavilo víc. Škoda,že tam byli jen chvíli.