Recenze (3 438)
Muž na hraně (2012)
Průměr.
Zack a Miri točí porno (2008)
Tak nebudu dělat ze sebe nejslušnějšího a porno jako většina jsem už taky viděl,přesto tenhle film mě vůbec nedokázal imponovat a ani skoro rozesmát.Je to jen další zbytečný film a další škoda filmového materiálu,avšak jsem dal jednu jedinou hvêzdičku snad jen za jednu scénu,u které jsem se usmál.
Interview (2014)
Dávám tři hvězdičky,ale není to film,ke kterému bych se s oblibou vracel,Rogen natočil už lepší komedie.
Nikdo není dokonalý speciál (2010) (pořad)
Odpočinkový úsměvný pořad,který neurazí.
Xena (1995) (seriál)
Když jsem viděl první,či pilotní díl,myslel jsem si,že jde o film,ale pak se ukázalo,že jde o seriál a šlo to do kopru.
Pivní bratři (1998)
průměr
Airwolf (1984) (seriál)
Na to si pamatuji,že to dávali na Primě někdy kolem roku 2001,když jsem ještě jezdil do učení,ale že by mě to nějak imponovalo,to říct nemůžu.
2001: Vesmírná prda (2000)
No ...uznávám,že to není ani zdaleka Bláznivá střela,ale už jsem viděl horší parodie ...Třeba Velkej biják.
Utopenec na útěku (1998)
U některých scén se nedá nesmát,takže minimálně tři hvězdičky si tento snímek zaslouží.
Agent WC 40 (1996)
šlo to