Recenze (3 438)
7 životů (2017)
Začátek byl pobuřující, ale pak pasáže sedmerčat u večeře byly zaujatelné, ale s postupem času to bylo spíše v dramatickém žánru zasluhující si tři hvězdičky. Však jakmile nastoupila akce a boj o život, film začal být dynamický, tudíž imponující. A díky tomu se film zvedl o další hvězdičku.
Nejtemnější hodina (2017)
Pro mě to byl a je filmový zážitek inspirovaný autentickou událostí z historie Druhé světové války.
Alibi na klíč (2017)
Ze začátku nic moc, ale pak se to docela rozjede.
Elitní policajtka (2016)
úsměvné
Domácnost naruby (2008)
Nic extra, ale člověk si u toho oddychne.
Ruka na kolébce (1992)
Viděl jsem upoutávku v televizi a řekl jsem si, že to nemusí být špatné, ale jakmile jsem měl tu příležítost si ten film pustit, byl jsem zklamán, ač skoro celý film je nudný jako klasický televizní snímek ze života na jedno kouknutí. A to, na co divák čeká, se začne dít asi půl hodiny před koncem, a navíc i stopáž, kdy se se film konečně dějově rozjede, je docela slabá, až odfláknutá. Navíc mě rozesmálo, jak ta kreténka řekla, Říkal jsi, že miluješ jen jednu ženu. - A chlap na to, Ale to jsem myslel Claire. - A v další scéně za to odmítnutí mu kreténka dala lopatou po držce. :-D Jinak, co se mého hodnocení týče, se jedná o podprůměrný thriller na jedno kouknutí.
Neporazitelný: Návrat krále (2016)
Opět jsem nebyl zklamán.
Sto let odpuštění (2016)
Jsou mnohem lpší filmy tohoto tématu, tohle je těžký průměr.
Matky na tahu o Vánocích (2017)
Až snad na jednu úchylnou scénu jsem byl spokojen stejně jako s jedničkou.
Cesta bez návratu (2017)
No abych pravdu řekl, tak jsem nebyl zklamán a zadíval jsem se od začátku do konce. Teda je pravdou, že záleží na úhlu pohledu, ale dle toho mého jsou i horší filmy.