Recenze (3 438)
Hrdinové ohně (2017)
Celkem koukatelné drama, i když těch akcí by to chtělo o něco víc.
Nepříčetná (2018)
Totální zklamání, ač jsem dostal úplně něco jiného, než jsem čekal.
Skvělý plán (2012)
Jedná se o celkem pohodovou francouzskou komedii na volné víkendové odpoledne.
Paddington 2 (2017)
Dvojka je kupodivu lepší, ač je srandovnější a zalíbila se i mně.
Tomb Raider (2018)
Dávám tři hvězdičky, ač tenhle styl filmů je pro mě spíše průměrný. A navíc tyto dobrodružné - skoro až rodinné žánry mě nikdy moc nebrali. Tedy i když tenhle ujde, ale že bych měl potřebu se k němu vracet, to ne.
Na férovku, pane učiteli (2017)
Docela jsem se zasmál, takže dávám čtyři hvězdičky.
Unforgettable (2017)
Už jsem viděl mnohem horší thrillery, a tenhle mi tak nudný, jak někteří tvrdí, nepřijde. Ovšem to záleží na úhlu pohledu, což já byl docela spokojen.
Mstitel (1989)
Jo, to mi to zklamání z Kamufláže vynahradilo. Je to Lundgrenův jeden z lepších filmů jako Temný anděl, Čas pomsty apod.
Renegáti (2017)
Koukatelný průměr.
Paříž 15:17 (2018)
Dávám tři hvězdičky za úplně jiný film, než za jaký je tento film považován, protože kdybych to měl hodnotit jako film o terorismu, byl by to u mě nekompromisní odpad, což také je, ale když se koncentruji na všechno ostatní, jen ne na těch pár krátkých minut terorismu, vidím film jako koukatelné drama ze života. A vůbec, jestli tvůrci chtěli natočit snímek o terorismu v Evropě, v současnosti se toho děje tolik, že by se dalo z čeho vybírat. Jenomže oni si vybrali útok, jemuž se zabránilo, a navíc bylo za chvíli po něm. Je sice působivé, že se někomu tomu podařilo zabránit, ale jako film o terorismu to není nejideálnější téma.