Recenze (742)
Léto s gentlemanem (2019)
Ono to mělo docela nakročeno ke geniálně absurdní grotesce. Ale chtělo to více bublin a méně laskavého násilí. Takhle jen zděšení střídá lítost.
Univerzity a svoboda (2019)
Bez toho autorova mučednictví by to bývalo bylo lepší.
Svědkové Putinovi (2018)
znepokojivá nuda
Teroristka (2019)
Nemůžu říct, že jsem se nesmála. Smála jsem se dokonce docela dost – vtipným hercům ve vtipných situacích. Ovšem jako celek je Teroristka spíš odpudivá. Když si dělám z něčeho šoufky, poněvadž je to úplně choré, opravdu nad tímtéž nechci vzápětí spiklenecky pomrkávat nebo se dojímat, jak mě k tomu tento film opakovaně nutil. Je mi z toho fakt úzko.
Radhošť (2001)
Náhodou je to docela zajímavé, nápady i atmosférou. Nevím, zda bylo při společném uvádění povídek dáno nějaké pevné pořadí. Já je viděla ve sledu Radhošť – Zahrádka ráje – Otevřená krajina svobodného muže a cítila vzestupnou tendenci.
Král slunce (2018)
Jako umělecká instalace ok, ale 61 minut bych u ní asi v galerii nestála.
Máme na víc (2018)
Měli na víc.
Jak ukrást Dagmaru (2001)
Sice je to trapná nuda, ale musím říct, že od tak antioceňovaného filmu, který na několik let úplně vyřídil svého režiséra, jsem čekala něco mnohem pekelnějšího.
Rudí prezidenti - Poslušný generál - Ludvík Svoboda (2018) (epizoda)
Nemusím tyhle ironicko-chytrolínské komentáře a neozdrojované archivní záběry, ale mohlo by být hůř.