Oblíbené seriály (9)
Lovci duchů (2005)
Nejlepší seriál! Dva super bratři, kteří se mi vkrádají do snů...
Dexter (2006)
To charisma, až mu člověk ty jeho vraždy musí právem přát.
Ženatý se závazky (1987)
Rodinka jak má být! Al Bunda je nejlepší nejhorší manžel. Je přece krásné se ráno probudit a vědět, že vás na světě někdo miluje a že je to právě vaše rodina :-))
Tak tohle je můj život (1994)
Hit mého pubertálního mládí. Takovou lásku snad na škole alespoň z části prožíval každý.
M*A*S*H (1972)
Jednotka mého srdce. Každý rok na to koukám stále dokola a pořád mě to baví!
Hale and Pace (1988)
Dva drsní borci! Hele, berem ho, berem... Ostrý anglický humor je nejlepší! :-)
Městečko Twin Peaks (1990)
Tohle pro mě nemá chybu. Už jen ta hudba je nezaměnitelná a nezapomenutelná. Sovy nejsou tím, čím se zdají být...
Svět tajemných sil (1985)
Stále vidím Arthura C. Clarkea, jak se prochází po pláži a jak se hrůzu vyvolávající skleněná lebka točí a točí. Pro mě nesmrtelná a sakra strašidelná záležitost mého dětství. Pořád mám před sebou ty kývající se lustry...
Simpsonovi (1989)
K něčemu takovému se člověk může vracet neustále. At už z nostalgie nebo kvůli zábavě. Tenhle seriál zná opravdu každý.