Recenze (475)
Dobrý synek (1993)
Pomerne solidni drama s velmi dobrym vykonem Elijaha Wooda. Culkin trochu zklamal, nicmene stoji za shlednuti.
Sám doma (1990)
Jedna se o detskou klasiku. Patri do vanocni pohody, kdy sedite v pohovce, vedle hori krb a vy se divate na rozpustileho Culkina, jak lici jednu past za druhou.
Dnes neumírej (2002)
Tentokrat se tolik nepovedl pribeh ani triky, nemluvim o nemoznych vecech, ktere Bond predvadi (serfovani na kusu umele hmoty po padu ledovce), ale posledne jmenovane k nemu neodmyslitelne patri. Cely pribeh mi prijde pomerne dost utahany, je to mezi dvojkou a trojkou,nicmene, protoze je to Bond, davam vyssi.
Šakalí léta (1993)
Dobra muzika, ale jeste je videt, ze Hrebejk neumi tolik pracovat s pribehem jako to dokaze nyni. Zdlouhave a ukecane sceny, ke konci silne dochazi dech.
S Club 7 v Miami (1999) (seriál)
Tohle je komerce jak remen. Na Ozzyho sice nemaji, ale take slusna pakarna.
Rocky V (1990)
Uz opravdu ubohost, jedna hvezdicka patri autorum za to, ze nechteli pokracovat.
Ring 2 (1999)
V podstate nic noveho, stale jede na stejnem principu jako prvni, i presto vas obcas dost silne vydesi.
Ring (1998)
Pomerne slusny horor, ale to japonske prostredi je takove divne. Do dokonalosti tento pribeh dobrousili az americane ve svem Kruhu.
Přepadení ve vzduchu (1992)
Zaporak mi byl snad milejsi nez Wesley Snipes. Jelikoz to asi tvurci nemeli v planu, hodnotim tak, jak si asi oni nepreji.
Policejní akademie 7: Moskevská mise (1994)
Sbohem a konecne, timto jedinym slovem jde vystihnout posledni dil policejni serie.