Recenze (1 056)
Hry s časem (2008) (seriál)
Veľmi zaujímavý dokument, lepšie ako boriči mýtov. 85% PS: Tú kameru chcem :D
Metalocalypse (2006) (seriál)
Kurva zvrhlá pičovina, až som kvôli tomu začal nadávať, aha :D Najlepšie komentáre: pugs, okkac, wollo.
Tajemství (2006)
Nemyslím priamo pozitívne a ani negatívne, myslím reálne. Nemusím si nič tlačiť do hlavy, mám krásny život, som sympatický, charizmatický, sebavedomý, inteligentný, mám krásne oči.... Veľmi zle natočený oblbovák plný umelých a stupídnych úsmevom a neustále kecanie o tom istom. Ale možno sa mýlim, možno myšlienky naozaj vysielajú signál do vesmíru a zajtra vstanem škaredý, charizma a sebavedomie budú preč, budem hlúpy a budem slepý... Najlepšie komentáre: chalp, Dadel, RoBman79.
Výměna (2008)
Režijne dokonalé a dotiahnuté absolútne do detailov, na čo sme pri Eastwoodovi zvyknutí. Skvelá hudba, skvelá výprava, kostýmy a dokonalá kamera. Vo veľkej miere pripomína Výmena slávnu klasiku Prelet nad kukučím hniezdom, či L.A. Utajené skutočnosti, ide vlastne o akýsi mix týchto dvoch filmov. Jeden z najlepších filmov, čo som videl za posledné mesiace, no Grand Torino je predsa len o trochu /o dosť/ lepší. 9/10
Zkurvená noc (2003)
Presne podľa môjho gusta + ideálna minutáž a skvelá hudba. Samozrejme, na 5 hviezdičiek to zas nie je. PS: podľa mňa je to lepšie ako 21 gramov.
Jackass 2 (2006)
Vysoká škola humoru, občas to však riadne prestrelia.
Capri (2006) (seriál)
FUJ! 2%
Berlín, Berlín (2002) (seriál)
Jeden z tých lepších nemeckých seriálov.
Živí nebo (ne)mrtví (2007)
Dosť divný film, ktorý sa pokúša byť silou mocou originálny a potom to takto dopadne. Mal som chuť to hodiť do odpadu, ale pobavil som sa nad jebnutosťou niektorých scénok :D
Gumball 3000 (2005)
Pekné autá, drsný humor, celkom pičovina.