Recenze (37)
Války sršní (2016) (TV film)
Výborný dokument o koloběhu života sršní v japonských lesích. Pojato jako válka o nadvládu lesu a animace jak ze Hry o trůny, avšak krutá realita je cítit již od začátku dokumentu. Jedná se o čistý boj o přežití. Perfektní záběry z kamer, doprovázené akčním střihem dodávají na atraktivnosti a animace s popisem na vzdělanosti. Určitě stojí za zhlédnutí.
Circle: Uzavřený kruh (2017)
Jako poslani dnesni spolecnosti, kdy popularitu udava pocet followeru a kvalitu fotky pocet lajku na FB, kdy bez internetu nevydrzime sotva den a nase realne kamarady nahradili ti virtualni, pricemz sdilime kazdou minutu zivota online... Je to opravdu cesta, ktera je kupredu?
Nebezpečné pokušení (2015)
No, po pravdě jsem čekal trošku víc a ani sladká Ana de Armas to nezachránila. 45%
Pád Země (2015) (TV film)
Po 30 minutách jsem to musel vypnout, jinak by mi asi explodovala hlova, protože horší shit jsem dlouho neviděl... To ani není odpad, to je -1 odpad... Naprosto zbytečný film a režiséra by měli pověsit za uši do průvanu... :-!
Pánská jízda (2004)
Říkejte si co chcete, ale já jsem se bavil. Totální úlet a odreagování doplněné výborným hereckým obsazením. Pokud jsem to dobře pochopil, tak cílem filmu je spojit super hlášky a gagy do jednoho celku, což se myslím povedlo. Oproti kameňáku, kdy vynucený humor číší z 90% snímku a jen jsem vždy čekal, kdy se na obrazovce objeví chlápek s cedulí applaus si tenhle film na nic nehraje a svou uvolněnost dokáže přenést i na samotného diváka. Jasný, nedostatků to má mraky a nelogické jednání protagonistů je místy až neuvěřitelné. Ale pokud bylo cílem filmu diváka pobavit, tak u mě se mu to povedlo.
Podivní (2010)
"Béčkové" horory nemám rád, ale přes velký nedostatek těch "Áčkových" se občas na nějaký kouknu. Tento patří k těm lepším, ale opět děj a zvraty hraničí spíše s komedií. Virus se šíří vodou, vzduchem, ale krví ne? A když už vláda neví, jak by vyřešila blížící se pohromu, tak sáhnou po atomovce? Po vizuální stránce pěkné, hudba v pozadí taky fajn a na herečku v hlavní roli se dá taky koukat, jinak mě nic moc nenadchlo a bál jsem se, asi jako u Alenky v říši divů... :)
Monstrum (2008)
Něco mezi BLAIR WITCH a District 9, přičemž děj naprosto výborný. Oslava na rozloučenou se zvrtne díky neznámému narušiteli na boj o holý život. Dávka romantiky, oddanosti a síle přátelství potěší a s poměrně dosti realistickým zpracováním a výtečnou atmosférou, doprovázenou super zvukovou show, je to pěkné dílko. Ale jen pěkné, na dokonalé tomu ještě pár věcí chybí. Další ukázka toho, jaký velký potenciál skrývají tyto "nízko-rozpočtové" Sci-Fi. Souhlasím s názorem, že GODZILLA se může jít zahrabat, jelikož s tímhle se nedá srovnávat.
Jdi a dívej se (1985)
Místy až neuvěřitelně brutální...
Život Briana (1979)
Nevím proč, ale těžce mě tento film míjí... Vydržel jsem u toho jen pro dobrý pocit zkouknutí až do konce, za celou dobu jsem se snad zasmál jen jednou a celková koncepce filmu mi nepřišla nějak převratná. Ano, satira nesmyslnosti některých náboženských frakcí dobrá. Narážky na Římany - taky tam byly. Ale v tomto podání jsem to asi nějak nepochopil, nebo nemám ten "správný" smysl pro humor...
Hotel Rwanda (2004)
I když je film výborný po všech stránkách a velkou pochvalu zaslouží hlavně Don Cheadle za jeho velice nadprůměrný herecký výkon, tak mi tam ale něco na pět * chybělo...