Recenze (338)
Vánoční kronika (2018)
Co se týče vánoční televizní zábavy, tak u mě jednoznačně vedou český filmy a pohádky...snad jedinej americkej film, kterej o svátcích rád vidim je Sám doma a ani tenhle film made in USA to nezmění, i když Kurt je velkej sympaťák. Ale ty hodně divný elfové, zpívání ve vězení atd...to už pro mě nejni
Andělé slunce (2006)
Téma silný, ale zpracování slabý jak granulovanej čaj
Black Panther (2018)
I když tomu moc nerozumim, tak mi to přišlo jak dvouhodinovej klip nějakýho Kéňá Westa...hodně drahý, hodně frajerský a hodně k ničemu. Sorry no...
Teror (2018) (seriál)
První půlka myslim hodně dobrá, ale druhá půlka seriálu a zejména poslední dva tři díly jsou špatný. Z mrazivýho, napínavýho a velmi zajímavýho seriálu se stala taková směsice keců z hladu a hladovejch lidí...a jednoho hodně divnýho lidožravce.
(Ne)obyčejný kluk (2017)
O tomhle filmu se dá říct, že je to prostě hezký...a taky to, že Julia vůbec nestárne, ale vůůbec.
Saltová (2010)
Jeden puntík za to, že jsem to dokoukal. Tolik úniků v rychlý jízdě nemá za sebou snad ani Tom Krujs a to už těch nemožnejch misí má za sebou hodně...korunu pak nasadí světovej rekord v plavání v ledové vodě a pak přespolní běh s vrtulníky za zády. Všichni už si možná zvykli, že krásná Angelina zvládně všechno, já si nezvyk.
Kong: Ostrov lebek (2017)
Film jak na houpačce...za mě plno super stylovejch akčních scén, plejáda dobrejch herců a fajn humoru. Naproti tomu scény, u kterejch sem přivíral oči...například u hlazení opičáka po obličeji. No naštěstí si ho neodvezli do Novýho Jorku. Ale i přesto jsem si film docela užil a to je věc, kterou jsem vůbec nečekal a tenhle Kong má u mě malý plus a to je pro mě docela velký překvapení.
Ocelová pěst (2011)
Robotí box ještě dejme tomu, ale všechno okolo byla hrozná blbost...někdy jsem až provolával mohutné néééé
Pásky z Nagana (2018)
Jsem rád, že jsem to mohl zažít i když jako malej kluk a díky Nagano tapes jsem to mohl zažít zas...jako velkej kluk. Díky!
Lesní rituál (2017)
Ten švédskej lesík jen perfektní kullisa pro takovejhle film. Zprvu taky hlavně atmosféra tomu byla odpovídající a asi do prvního unesenýho to bylo fakt dobrý. Pak to začalo trošku kulhat...teda až na toho(TROCHU SPOILER) sobolosa, ten běhal pěkně...možná kdyby toho méně ukázali a více křupali a děsili a občas někoho unesli...bylo by to lepší. Potenciál tam byl velikej