Recenze (998)
Westworld (2016) (seriál)
Díl od dílu si mě Westworld získává víc a víc. Líbí se mi ten postupný posun a zrychlování děje, skvěle napsané postavy spolu s úžasnými herci (Ed Harris a Anthony Hopkins bezkonkurečně vedou), propracovaná atmosféra a strašně moc otázek. Doufám, že si seriál udrží nastavenou laťku až do finále...Zatím seriálové překvapení roku
Queen: These Are Days Of Our Live (2011) (TV film)
Tohle prostě nemůžu hodnotit objektivně. Queen byly, jsou a vždycky budou moje srdeční záležitost a dodnes mě mrzí, že jsem nezažila naživo žádný jejich koncert. Jinak co dodat, úžasný dokument ze kterého mě mrazilo a měla jsem slzy v očích...
Anthropoid (2016)
Samozřejmě, že mě potěšilo že i někoho v zahraničí napadne točit film o českých dějinách. Z tohoto hlediska by to bylo za 5 *. Nicméně po filmové stránce jsem čekala víc. Vztah mezi oběma parašutisty a češkami mě moc nezajímal a některé scény s dialogy byly lehce prázdné. Na druhou stranu snímek táhne úžasný Cillian a skvěle natočená závěrečná scéna...3,5 *
Beatles: Perná léta (2016)
Celkem velké zklamání...Beatles jsem nikdy nepovažovala za nejlepší skupinu, co kdy existovala. Nicméně pár jejich písniček mám hodně ráda, tak jsem měla celkem velká očekávání. Bohužel jsem se nic moc nového nedozvěděla a pozdější a mě o dost bližší období Beatles nebylo ani zahrnuto, což mě celkem mrzí.
Srážka s mimozemšťanem (2011)
Nebylo to tak špatné, ale od dua Pegg Frost jsem čekala mnohem víc...3,5 *
Američtí bohové (2017) (seriál)
Po prvních 5 dílech převažuje spíše zklamání. Američtí bohové jsou úžasná kniha a celkem jsem byla zvědavá na seriálovou adaptaci...Nicméně problém mám už s hlavním hrdinou, který mi nepřijde zajímavý a například 4 díl jsem vyloženě protrpěla. Trochu mě mrzí to pomalé tempo, kdy trvá než jsou představeny jednotlivé postavy a děj stojí na místě. Na druhou stranu seriál táhne Středa a nádherná vizuální stránka....3,5 *
Duna (1984)
Celkem chápu rozporuplná hodnocení Lynchovy adaptace. Pomohlo mi, že jsem četla předlohu, jinak bych se v ději taky ztrácela. Duna je úžasná kniha, která se rozhodně nedá obsáhnout v jednom filmu. I když měl film přes dvě hodiny, přišlo mi to strašně málo a mrzelo mě celkem dost věcí, které se sem nevlezly. Některé postavy mohly dostat daleko víc prostoru (Jesicca...) a některé mi vyloženě nesedly, například imperátor. Jinak po výtvarné a hudební stránce nádherný film. Scény v poušti a u fremenů jsou úžasné...
Gotham - Série 2 (2015) (série)
Druhá série byla skvělá, jsem ráda že se tvůrci odprostili od modelu naivní idealista Jim a nedůvěřivý Harvey řeší případ, který mi moc neseděl. Postavy dospěli a posunuli se do zajímavější polohy, jen tak dál...
Vyvolený (2000)
Nádherný film, který mi svou atmosférou i zpracováním sedl trošku víc než Šestý smysl. Úžasné herecké výkony, množství otázek co se mi teď honí hlavou a dechberoucí závěr...víc takových snímků
Nejvyšší nabídka (2013)
První část filmu a postupné sbližování postav je nádherně natočené. Líbil se mi finální zvrat, který sem tak nějak podvědomě očekávala a který oživil prázdnotu půlky filmu...