Recenze (1 001)
Hrdinové (2006) (seriál)
Úžasný seriál, můj nejoblíbenější. 1. série 5*, 2. série 3*, 3.série 4* a 4.série 4*
Kriminálka Las Vegas (2000) (seriál)
Bez Warica a Gilla to už není ono.
Ospalá díra (1999)
Jeden z nejlepších filmů Tima Burtona se skvělým Johnnym Deppem v hlavní roli.
Pusinky (2007)
Slibný začátek, jenomže příběh se už moc nerozvíjel.
Poslední Mohykán (1992)
Nádherná srdcová záležitost, ke které se ráda vracím
Mercury (1998)
Film se mi hodně líbil a Bruce Willis skvělý jako vždy.
Truman Show (1998)
Nadčasový snímek ze kterého místy až mrazí...jednoznačně nejlepší Jim Carrey, překrásná hudba...s postupem času mi k srdci přirůstá víc a víc.
Sin City - město hříchu (2005)
Čekala jsem že tenhle film bude propadák, ale překvapil mě. Je to jeden z nejlepších filmů natočených podle komiksu.
Z pekla (2001)
Skvělá filmová atmosféra a pro mě jeden s nejlepších hereckých výkonu Johnnyho Deppa.
Kill Bill (2003)
Film s nádhernou hudbou, skvělými hereckými výkony a akčním dějem, prostě film co mě opravdu dostal.