Recenze (136)
Nezvaný host (2007)
Vynikajúce! Absolútne ma to dostalo. Ten film plynie ako voda, ani sa nenazdate a ste na konci a čakáte čo bude, ale ono to len skončí a vam je ľúto, že práve takto.
Láska podle předlohy (2007)
Veľmi dobré 4 hviezdičky. Pobavilo ma to, dojalo, rozosmialo. Každy trošku romantik si tam najde to svoje a vnímavý neromantik sa možno niečomu priučí a použije. Bodaj by :).
Gran Torino (2008)
Clint je král. Tento pohlad na Ameriku očami troch generácii mu skutočne vyšiel. Jeho drsný, starý americký poliak či polský američan je úchvatný.
Jak se zbavit přátel a zůstat úplně sám (2008)
Dobré, ale akosi malo vtipné
Dobrou noc a hodně štěstí (2005)
Atmosféra je úžasná, toto Clooneymu ide.
Nouzový východ (2008)
Niekde medzi 3-4. Nič objavné, akurát dobre zahrané, deprimujúce, ale plytké. najviac by ma zaujímalo kde furt mali odpratané tie deti? Inak ešte aj ťažko uveritelné. nedá sa provnať s inymi filmami s manželskou tématikou Kramerova vesrsus Kramer boli za 5* toto je skutočne za slabých 4.
Dopisy z Iwo Jimy (2006)
Neporovnateľne lepšie ako "Zástavy". Herecky, scenáristicky... Zatial čo pri Zástavách to rýchlo skĺzlo k nude tu napätie vydržalo až do konca a predsa len ten japonský pohľad na vec bol zaujímavejší.
Vlajky našich otců (2006)
Možno je to dobrý film, ale nebaví, len rozpráva a to je málo.
Mlha (2007)
Ja neviem vizuálne nič moc. Tie príšerky su fakt smiešne, ale na druhej strane popis rôznorodého správania sa ludí v kritických situáciach stojí za to.Tak medzi 3-5.
Travička zelená (2008)
Také slabšie 3*. Celkom zábava ale len raz.