Recenze (136)
Sexy bestie (2000)
Ben Kingsley je síce výborný psychopat ale až moc psychopatický. Celé je to nejak moc psycho. Zápletka nulová. takže pre mňa táka slabšia gangsterka. A je pravda, že niektoré dialógy sú výborné a k tomu ten akcent. Toto pozerať len v pôvodnom znení !!!
Kit Kittredge: Odvážná novinářka (2008)
Príjemný detský film. Také farebné, usmiate retro. Ta troška prehnaného moralizovania na záver mu až tak neublížila.
The Cake Eaters (2007)
Ďalší s filmov, od ktorých som čakal menej a dostal som veľa. Všetko klapalo perfektne žiadne rozvlečené dramatické úvahy, skrývanie ničoty v prepalenej minutáži. Bolo to naservírované tak akurát.
Štvanec IRA (2008)
Je to výborné, určite si to zaslúži mať viac ako 80% preto tých 5*, 4* sú málo. Uveritelnejšie ako iné filmy s podobným námetom prepchané ťažko uveriteľnou akciou a nadľudskými schopnosťami hlavných hrdinov.
Star Trek (2009)
Výborne, snáď pre tuto generáciu ľahšie stráviteľné, ako keby sa niekto pokúšal o uplný remake. Tak trochu sa teším a dúfam, že prídu aj ďalšie diely.
Blade (1998)
V rámci žanru je to zábava. A hlavne má to hlavu a pätu, príbeh, skvelého záporaka, skvelú prvú scénu.
Blade 2 (2002)
Efektné, ale to je všetko, stratilo to aj to málo čo bolo v jedničke ešte zaujímavé. 2,5*.
Dva muži šli do války (2002)
Čakal som viac. Suchého anglického humoru je málo. Hrdinovia sú sice sympaťací, ale to je málo na dobrú komédiu. Takže za 3,45*, kedže ani raz ma nerozosmiali poriadne stale to bol iba úškľabok.
Jarní úklid s.r.o. (2008)
Keď nečakáte komédiu, ale skôr úsmevnu drámu, tak sa dočkáte. Obe herečky su vynikajúce a Alan Arkin tiež. Som rád, že som sa nenechal zmiasť tými 65%.
Nelítostný souboj (1995)
Neviem prečo som to videl až teraz, ale stálo to za to. Jedna z najlepších krimináliek. Všetko sedelo. Len minutáž krátka na taketo niečo by sa človek dokázal pozerať aj 6 hodín.