Recenze (284)
Kukuřičné děti (1984)
Film je časťou série: Children of the Corn (1984) [60%], Children of the Corn II: The Final Sacrifice (1993) [60%], Children of the Corn III: Urban Harvest (1995) [60%], Children of the Corn: The Gathering (1996) [70%], Children of the Corn V: Fields of Terror (1998) [40%], Children of the Corn 666: Isaac's Return (1999) [30%], Children of the Corn: Revelation (2001) [50%], Children of the Corn (2009) [50%], Children of the Corn: Genesis (2011).
Děti kukuřice (2009) (TV film)
Film je časťou série: Children of the Corn (1984) [60%], Children of the Corn II: The Final Sacrifice (1993) [60%], Children of the Corn III: Urban Harvest (1995) [60%], Children of the Corn: The Gathering (1996) [70%], Children of the Corn V: Fields of Terror (1998) [40%], Children of the Corn 666: Isaac's Return (1999) [30%], Children of the Corn: Revelation (2001) [50%], Children of the Corn (2009) [50%], Children of the Corn: Genesis (2011).
Chainsaw Maid (2007)
Vidieť môžete tu: http://www.youtube.com/watch?v=6d-tNXxTRBA&feature=player_embedded
Long Pigs (2007)
Vo filme sledujeme ako keby natáčanie fiktívneho (shock)dokumentu o kanibalovi. Námet vyzerá dobre, no nečakajte žiadne ultranásilné a krvavé scény. Porcovanie uvidíme len dva krát, zvyšok je prevažne obyčajný život tohoto kanibala. Pomedzi to sú ešte výpovede psychiatričky a detektíva, ktorý hovoria o sériových vrahoch. Celé mi to prišlo ako nejaký found footage horor v dokumentárnom šate. Našťastie film nevyznieva veľmi amatérsky, niekedy dokonca reálne (napr. policajná razia), no z veľkej časti je tvorený čistou nudou. Ak by pokračoval v gore duchu ako zo začiatku bol by to parádny sick exploit ako napr. August Underground (2001), no bohužiaľ čím viac dej speje ku koncu tým je film viac nudný... 60%.
Bestie (1993)
Film z prvej polovice 90. rokov, no dýcha však atmosférou Béčkových hororov zo začiatku rokov 80. Hororová atmosféra je síce v tuneloch pod cintorínom celkom hustá, a monštrum je pekné (aj keď trochu smiešne), väčšinu času je to dosť nuda. Nejaká tá akcia sa začína len od polovice filme, aj to nič moc. Gore efekty nečakajte dokopy žiadne. Viac sa dá dať fakt len z nostalgie... 50%.
Saigo no bansan (2005)
V skutku dobrý film zobrazujúci japonského kanibala, od jeho začiatkov - vyprážanie ľudského tuku až po naozajstné delikatesy zo zabitých žien. Snaží sa hlavne o vykreslenie jeho psychiky, prevažnú časť rozprávania tvoria jeho monológy a internetový denník. Ľudské mäso je tu zobrazené ako najväčšia delikatesa a jeho pojedanie sa už po prvom raze stáva závislosťou. Bohužiaľ veľa gore efektov sa tu nedočkáme, miestami sú trochu splatterové a celkovo zvládnuté nie veľmi dobre. Film ako taký pôsobí miestami dosť amatérsky, ale svojou tématikou je pútavý a aj keď sa tam toho veľa nezomelie nepôsobí zdĺhavo, alebo nudne. Neviem či už som až príliš otrlý, ale nejako extrémne nechutný mi neprišiel a kľudne som si ku nemu spravil hrianky :) A koniec - ja som spokojný, zo svadby priam nadšený... 70%.
Teror z nebes (1978) (TV film)
Možno to pre niekoho horor nie je, ale ja som bol z toho množstva včiel zasratý až za ušami :). Inak je to dosť nudný film o ľúbostnom trojuholníku, ktorý však nevyznieva trápne, takže je to taký priemerný zážitok... 50%.
Zombies (2010) (amatérský film)
Tento film má niečo do seba. Skvelá znepokojivá atmoška + kopec krvi, proste celkom kvalitne zabité tri minúty.
Total Detox (2011)
Bonusy na DVD: NachtDemon, Der , Way of Bloody Revenge, The , Izolator, The .
Maniac Cop III - Odznak mlčení (1992)
Film je časťou trilógie: Maniac Cop (1988) [50%], Maniac Cop 2 (1990) [60%], Maniac Cop 3: Badge of Silence (1992) [60%].