Recenze (284)
Frankenstein Must Be Destroyed (1969)
Film je časťou voľnej hammerovskej série: Curse of Frankenstein, The (1957) [60%], Revenge of Frankenstein, The (1958) [70%], Evil of Frankenstein, The (1964) [60%], Frankenstein Created Woman (1967) [70%], Frankenstein Must Be Destroyed (1969) [60%], Frankenstein and the Monster from Hell (1974) [60%].
Frankenstein Created Woman (1967)
Film je časťou voľnej hammerovskej série: Curse of Frankenstein, The (1957) [60%], Revenge of Frankenstein, The (1958) [70%], Evil of Frankenstein, The (1964) [60%], Frankenstein Created Woman (1967) [70%], Frankenstein Must Be Destroyed (1969) [60%], Frankenstein and the Monster from Hell (1974) [60%].
Frankensteinovo zlo (1964)
Film je časťou voľnej hammerovskej série: Curse of Frankenstein, The (1957) [60%], Revenge of Frankenstein, The (1958) [70%], Evil of Frankenstein, The (1964) [60%], Frankenstein Created Woman (1967) [70%], Frankenstein Must Be Destroyed (1969) [60%], Frankenstein and the Monster from Hell (1974) [60%].
Frankensteinova pomsta (1958)
Film je časťou voľnej hammerovskej série: Curse of Frankenstein, The (1957) [60%], Revenge of Frankenstein, The (1958) [70%], Evil of Frankenstein, The (1964) [60%], Frankenstein Created Woman (1967) [70%], Frankenstein Must Be Destroyed (1969) [60%], Frankenstein and the Monster from Hell (1974) [60%].
Frankensteinova kletba (1957)
Film je časťou voľnej hammerovskej série: Curse of Frankenstein, The (1957) [60%], Revenge of Frankenstein, The (1958) [70%], Evil of Frankenstein, The (1964) [60%], Frankenstein Created Woman (1967) [70%], Frankenstein Must Be Destroyed (1969) [60%], Frankenstein and the Monster from Hell (1974) [60%].
Přízraky (1998)
Zo začiatku má film fakt geniálnu atmosféru. Opustené mesto, rôzne zvuky a pár mŕtvol. No ako film ubieha tak sa z neho stáva čoraz väčšia sračka. To hlavne kvôli veľmi priemerným hercom, škaredým postavám a ich, miestami až smiešnym, nelogickým správaním. Po technickej stránke sa jedna o dobrý film, či už v digitálnych, alebo gore efektoch. No na konci je to už také americké klišé, že aj bez pozerania sa dá odhadnúť záver... 60%.
Texas Vibrator Massacre (2008)
Porno pasáže odporúčam pretáčať. Zabiť s touto zlátaninou skoro 100 minút je hriech... 20%.
Případ Kim Bok-Nam (2010)
Poriadne drsná dráma hraničiaca s exploitationom o pomeroch na kórejskom vidieku. Nakoniec to celé vyústi do krvavého kúpeľa, ktorý nemá chybu. Z celkovej stopáže 115 minút som sa nudil minimálne, čo v nemalej miere zabezpečilo prekrásne prostredie, ale aj vynikajúce herecké výkony. Film je fakt surový a hlavne voči ženám, takže odporúčam pozerať len silným povahám... 100%.
Za dveřmi je vrah (2005)
Samá žena v dome s dvoma cudzími mužmi, vonku vyčíňa sériový vrah a možno jeden z mužov je ním. Náme v skutku veľmi zaujímavý no spracovanie je katastrofálne. Vedel by som si predtsavIť tento film ako 10 minútový kraťas, ale v tomto 80 minútovom prevedení je to nuda, nuda, nuda... 20%.
No Through Road (2008)
Zo začiatku dosť nuda, no keď dôjde na napätie a násilné scény film veľmi rýchlo uteká. Síce sa jedná o nízkorozpočtový exploiťák, nie je to veľmi poznať. Najviac mi asi vadila hudba, teda jej neprítomnosť v niektorých scénach kam by sa hodila... 70%.