Recenze (765)
Miloš Forman: Co tě nezabije… (2009)
Forman zůstává v tomhle dokumentu naštěstí normálním člověkem, žádnou nabubřelou primadonou (no, možná až na to Porsche, kterým jezdí : ))) Jen škoda, že se tak málo mluvilo o jeho úplných začátcích (obzvlášť o jím natočených českých filmech) a spíše se dozvídáme o jeho dění za oceánem.
Tintinova dobrodružství (2011)
Spielberg se rozhodl recyklovat Indiana Jonese, tentokrát je ovšem hrdina (Tintin) složený z jedniček a nul a navíc v báječném 3D. Stevenova honba za dalším akčním dobrodružstvím se rozjíždí naplno už od úvodních titulků (připomínajících mi jeho Chyť mě, když to dokážeš), aby polevila vlastně až na konci s příslibem dalšího pokračování. Jediné, co bych asi tomuhle animáku pro celou rodinu vytkl, je Williamsův ne tak výrazný soundtrack. 90%
Ima, ai ni jukimasu (2004)
Žádná vyspělá technologie, žádné zemětřesení, ani jeden Pokémon - a to ačkoliv sledujeme lásku Made in Japan. Čistou lásku. Je jedno, kde se tahle mystická story odehrává, protože zažít ji můžeme každý z nás. Třeba nám k tomu bude vyhrávat i ten báječný soundtrack.
Počátek (2010)
Ve vytváření svých fantaskních světů uprostřed snění jsem možná machr, ale sny ve snu raději přenechám Nolanovi. Tam je to jeho parketa. No, možná díky soundtracku i Zimmerova.
Čertova nevěsta (2011)
Výpravné, příjemná hudba a na české poměry báječně udělané počítačové triky. Dokonce i postavy se tolik nepitvoří jako v jiných Troškových filmech. Bohužel námět je hodně okoukaný a neoriginální. A to sráží tuhle pohádku na dvě hvězdičky.
Tobruk (2008)
Prázdný film o hrdinech bez hrdiny. Skvělá kamera, ovšem scénář a střih vše ostatní neskutečně ubíjí.
Happy End (1967)
.kečidzěvh těp tád užům ydat um mítaZ ( : titsup udj oh is uklivhc aZ .mlif ýnrobýV
Život v jednom dni (2011)
Většina těch kraťasů by pro mne byla jenom ztrátou času, ovšem takhle sestříhané osudy spousty bezejmenných postaviček je trošku jiné kafe. Jasně, je to hlavně o emocích těch lidí před kamerou, ale s tím se jaksi u youtube dokumentu muselo počítat. Výborně mi znělo hudební podkreslení a občas jsem se i nad nějakým spotem pobavil.
Hanna (2011)
Trošku mi tenhle film připoníná Allenův Hollywood Ending. Proč zrovna ten? No, na začátek natáčení Joe Wright zřejmě viděl. Ovšem ve fázi, kdy Hanna opustila "teplo" domova, ho musela postihnout chronická slepota, protože jak jinak si vysvětlit ten souběh nelogičností a hlavně absurdní výběr záporáků (mělo v tom být trochu z Mechanického pomeranče??). Bohužel ani soundtrack od Chemical Brothers nenapravil filmu reputaci.
Moulin Rouge (2001)
Nejdokonalejší kýč ať už po obrazové stránce, tak po té hudební. Ovšem vybroušený jako ty nejkrásnější diamanty, po kterých kurtizána Satine zprvu touží. Soundtrack (respektive dva) z tohoto filmu je jeden z mých top.