Recenze (557)
Vášeň (2012)
Mohl to být dost zajímavej thriller, ale místo toho jsem koukala na šosáckou krimi s debilním obsazením (vyjma Noomi). Bylo to prostě moc německý, málo francouzský a už vůbec ne švédský :-) Asi tak.
Bílé maso (2008)
Nějak nejsem v poslední době schopna vstřebat asijský způsob čehokoliv. Všichni se chovali jako dementi - bezvýjimek.
Bez kalhot (2012)
Moc nevím, co napsat, protože film byl pro mě víc než otravnej a v tom se těžko posuzuje, že to herci zahráli fajn. Celý to téma je vrcholně nesympatický a ti chlapi s vrtějícíma se prdelema jsou strašně nesympatický, až směšný (sorry). Představa, že sedím v sále, přijde ke mě borec a strčí mi prdel do ksichtu, je mi vyloženě odporná.
Jdi do toho (2007) (TV film)
Tak je to úplná blbost, ale zase jsem se dozvěděla něco nového. V Americe se dá udělat show asi úplně ze všeho. Je to trochu trapný, ale současně milý.
Mystérium sexu (2013) (seriál)
Po všech stránkách úžasné.
Nejvyšší nabídka (2013)
Pěkné, nádherné, krásné, esteticky dokonalé - ale pro mě ne-uvěřitelné, takže mě to ani nedojalo, ani nenaštvalo, prostě to tak bylo. Jim byl jako vždycky úchvatnej a to je tak asi vše.
Enderova hra (2013)
Hlavní hrdina je fakt frajer a hraje úžasně.
Poslední dny na Marsu (2013)
Smutné, nudné, pitomé.
Rumový deník (2011)
Má to výbornou atmosféru.
Tongjeung (2011)
Já už na to nemám nervy. Mě už ta melodramata štvou a ty smutný konce pro smutný konce nesnáším. Samá oběť, všichni jsou v pasti. Mohli si spolu pěkně žít, ale to néééééééé. Navíc po shlédnutí tohoto filmu mám dojem, že Jižní Korea není moc lidumilskej stát. Dám si nějakej čas pauzu.