Recenze (402)
Na vlastní nebezpečí (2007)
Akční jízda po česku poněkud ztrácí rychlost a stává se z toho akční nuda...
Walker, Texas Ranger (1993) (seriál)
Díky němu vzniklo nespočet vtipů, a proto uděluji ze slitování 1*
Knight Rider (1982) (seriál)
Mluvící auto? To už je moc i na mě...
Kojak (1973) (seriál)
Ta nudnější z amerických kriminálek...
Hospoda (1996) (seriál)
Ožrale nepůsobí jen herci, ale i celý seriál... Tak trochu vrávorá sem a tam...
Gilmorova děvčata (2000) (seriál)
Tohle mi prostě nesedlo. Má to být oddechové a vtipné? Ani náhodou...
Mr. GS (2008) (pořad)
Jen za to, že Suchánek a jeho ksichty mě rozesmějí ;)
Ro(c)k podvraťáků (2006)
Mohlo to dopadnout o hodně lépe, hůř to mohlo dopadnout jen těžko...
Soudkyně Barbara (2015) (pořad)
To takhle jdete na hajzl, procházíte obývákem a všechny vaše fyziologické potřeby rázem zmizí, protože se nepřestáváte smát a smát a smát...
To nevymyslíš! (2005) (seriál)
Tak to vážně nevymyslím... a ani nechci...