Recenze (291)
Tah jezdcem (1992)
Kvalitný krimi thriller v ktorom nie je pravda taká jednoznačná a taká predvídateľná ako by sa na prvý pohľad mohlo zdať. Do poslednej sekundy drží diváka v napätí a nenudí, hudba je strhujúca, réžia takisto skvelá, Christopher Lambert a Diane Lane sú skvelá partia, jednoducho nemám výhrady.
Proroctví (2009)
Alex Proyas je majster a to doslova. I robot bol vymakaný snímok ale za rozpočet 50 miliónov dokázal nakrútiť niečo, čo iní režiséri nakrúcajú za minimálne trojnásobne väčší rozpočet. Príbeh, vizuálne efekty, herecké výkony, dokonalá (miestami hororová) atmosféra, to všetko je v tomto filme perfektné. Nie je to čistých 5 hviezdičiek, skôr 4,5 a síce za záver ktorým som bol sklamaný, čakal som totiž, že to skončí inak. Ale aj tak ide o výborné dielo, ktoré sa oplatí vidieť.
Příběhy ze záhrobí (1993) (seriál)
Ďalší dokonalý animák na Supermaxe:) Hranú verziu som nevidel ale táto rozhodne stála za to.
Neuvěřitelná dobrodružství Rudly a Koumáka (1995) (seriál)
The Pinky, The Pinky and The Brain, Brain, Brain... Animák o tom ako chcú dve laboratórne myši (resp. jedna) ovládnuť celý svet (a chvalabohu sa im to nikdy nepodarí:D).
Tajuplný svět Alex Mackové (1994) (seriál)
Super seriál, ale tak ako decká sme boli nenároční tak čo si budeme hovoriť:)
Kenan & Kel (1996) (seriál)
Supermax s týmto seriálom zabodoval na jednotku. Kenan ktorého hefty sa mi páčia doteraz a priblblý Kel pijúci oranžádu, to je niečo na čo sa nezabúda:)
Vlkodlak Tommy (1999) (seriál)
Na Supermaxe podvečer každý Ponedlok, Stredu a Piatok, apoň myslím... Nech je ako chce, tie časy sú dávno preč ale bol to super seriál.
Past na ptáky (2001) (seriál)
Super teen komediálny seriál. Kam sa hrabe O.C, Beverly Hills a pod... Toto bola zábava a to perfektná, miliónkrát lepšie ako Prcičky.
Páli vám to? (2004) (pořad)
Kvalitka. Škoda, že už to nechodí, dosť ma to bavilo.
Dračí prsten (1994) (TV film)
Ako malého ma to dosť bralo možno aj preto, lebo vtedy neboli ani iné rozprávky nakúpené.