Recenze (240)
Holky na tahu (2017)
Boží. Konečně správná babská komedie. Když se můžou furt dokola točit rádoby vtipný kraviny o partě chlapů v shitu verze 50.1, tak se může jednou za čas natočit shit komedie o babách. Ten film se nesnaží o to být geniální, ale o to, aby pobavil. A to splnil skvěle.
Hannibal - Zrození (2007)
Četla jsem knihy, takže jsem se velmi těšila na film o Hannibalově mládí. Zklamána jsem nebyla. Vlastně je to podle mě nejlepší Hannibalí film.
Marketa Lazarová (1967)
Byla jsem v divadle na Markétě Lazarové, a i když mě to zas tak nebavilo, tak to bylo furt lepší než tenhle film. Nuda a nuda.
Rozmarné léto (1967)
Nuda a v tom je to docela věrná adaptace knížky. Vančuru nemusím.
Sedm (1995)
Měla jsem vyspoilerovaný konec, tak nevím jak moc mě to ovlivnilo při sledování. Ale celkově se mi to moc nelíbilo. Zločiny/hříchy byly až moc prvoplánové a třeba v American Horror Story si s tímto tématem podle mě poradili lépe. Docela škoda. Taky divný, že u večeře jezdilo metro každou chvilku, ale předtím i potom mělo očividně nějaké delší pauzy.
Smrt čeká všude (2008)
Hrozný. Další film o hrdinných Američanech. Díky, nechci. Nelíbila se mi ani kamera a hudba.
Čelisti (1975)
Cože? Mám dát víc jak jednu hvězdičku filmu, který způsobil, že lidi vraždí žraloky a ještě jim to přijde správné? Fakt ne, nemám ráda filmy, kde je nějaké evil zvíře, které se musí zabít spojením sil skupiny bílých mužů. Zvlášť když je to zvíře reálně existující (druhově, duh).
Santa si podmaňuje marťany (1964)
Bože, co to mé oči musely vidět a můj mozek zpracovávat. Tomu říkám pořádný Vánoční film :D.
My děti ze stanice Zoo (1981)
Jako většinou - četla jsem dřív knížku a film mi přišel o dost věcí ochuzený.
Lucie, postrach ulice (1983)
Moje dětská noční můra. Alespoň to na rozdíl od Chobotnic nebylo tak blbé.