Recenze (240)
Kniha džunglí (2016)
Knížku mám velmi ráda. Mrzí mě, že jediné slušné adaptace, které jsou na ní založeny, jsou dětské pohádky. Přitom jde o nesmírně silné a dospělé téma.
Buchty a klobásy (2016)
Konečně pořádný animák pro dospělé. Partičku Franco/Rogen/McBride žeru, a když se k nim přidá ještě fantastická Salma, tak to nemůže dopadnout špatně. Každopádně rozhodně nejde o film pro každého.
Já, Olga Hepnarová (2016)
Něco na českých filmech mě vždycky dokáže tak... nudit. Přitom téma je velmi zajímavé.
Fantastická zvířata a kde je najít (2016)
Před zhlédnutím: "Cože? Oni chtějí dělat osm filmů? Se zbláznili, ne?" Po zhlédnutí: "Cože? Oni chtějí dělat jenom osm filmů? Se zblázním!"
Westworld (1973)
Nechápu, jak podle tak hrozného filmu, mohli natočit tak skvělý seriál.
Logan: Wolverine (2017)
Do scény svítání na farmě jsem si říkala, že tohle je snad nejlepší superhrdinovský film, který zatím máme. Syrový, "Johnny Cashiovský", prostě krása. Bohužel, říkala jsem si, že pokud ráno odjedou bez problému, tak to bude opravdu něco nového a úžasného, ale pokud bude akce a masakr, film spadne do toho akčního žánru, který mi k tomu tolik neseděl. Akce tam pak bylo od oné scény víc a víc a toho "Cashe" míň a míň. Musím říct, že mě toto trochu zklamalo.
Musíme si promluvit o Kevinovi (2011)
Strašně moc jde vidět, že je to podle knihy, a že toho ve filmu hooodně chybí. Chyběl mi tam i postupný vývoj v Kevinově chování. Takhle byl od začátku do konce "zlej", takže tatínek tam vypadá jako hlupák, že to nevidí. Nevím. Ezru zbožňuju, ale asi je to podobně jako s Nicholsnem v Osvícení - už od prvního pohledu vypadá jako šílenec.
Potomci lidí (2006)
Slyšela jsem, že je to dobrý film, ale takovýto UM s kamerou, to jsem snad ještě nikde jinde nezažila. Fantastická režie a kamera. Klobouk dolů.
Než jsem tě poznala (2016)
Tento film mi doporučila kamarádka. Říkala jsem si "aha, další film na tohle klišé". Tento pocit se mě držel vlastně většinu filmu, ale z nějakého důvodu se mi pod kůži dostal víc než jiné s podobným tématem. Rozhodně za to může Emilia Clarke, která mě velmi překvapila.
Goro, bílý pes (1980) (seriál)
Nebyla jsem ještě na světě, abych mohla seriál vidět už jako dítě, takže moje hodnocení je nezkreslené nostalgií. Příběh je dobrý, ale je to tak hrozně natočené, že víc jak 3 hvězdy dát opravdu nemůžu.