Recenze (618)
Můj šálek lásky (2016)
Snad jeden z nejhorších filmů, co jsem viděl. Nevěřím ani snad, že to točili američani. Vypadá to totiž jako německá polední klasika.
Detour (2016)
Velmi vizuálně atraktivní film. Který má ovšem tři zásadní nedostatky. 1) Je úplně o ničem. 2) Je tak malebný, až to vadí. Jako třeba když jede auto pouští a pak je dokonale čisté bez smítka prachu. 3) Nesnáším tenhle typ střihu nebo řekněme vyprávění, kde jsou úmyslně vynechávány scény a preskakuje se v ději jen proto, aby z toho měl divák co největší zmatek. Je to prostě falešné.
Vůně vraždy (2015) (TV film)
Neoprávněné obvinění přistěhovalce, znásilnění, ošklivý kapitalismus...no je tam všechno, co se v dnešní době očekává od filmařů, kterým to tak nějak politicky myslí, že ano.
Autosalon (2005) (pořad)
Od roku 2018 se na to nedá absolutně koukat.
Šifra mistra Leonarda (2006)
Škoda toho feministického balastu.
Děsné rande (2017) (TV film)
Nejhorší je, když máte tak dobrou a velkou televizi, že vidíte, jak nekvalitní pleť překrytou tunou makeupu má céčková hlavní kráska a hvězda.
Letos nepeču (2010) (TV film)
Vánoce po feministicku. I reklamy na vložky jsou zahrané lépe.
Ano, šéfová! (2018) (pořad)
Klusáku Klusáku, ty tragéde.
Země naděje (2012)
Zlí kapitalisté zase poraženi. Hurá.
Útok na Bílý dům (2013)
Horší slátaninu protknutou sluníčkářskou feministickou multikulti agendou jsem letos neviděl.