Recenze (618)
TOP 5 (2013) (pořad)
Něco zajímavého zcela výjimečně, jinak samé pitomosti. Navíc občas zpracované zcela nesmyslně. Za přitěžující okolnost považuju i výslovnost komentátora. NejvyŠŠŠí, přesvěDčili...apod...
Závod o Hrad (2013) (pořad)
Musím říct, že mi to přišlo jako zajímavé zpestření nudné záplavy rozhovorů před volbami.
Darwinovy ceny (2013) (pořad)
Díky tomuhle pořadu se může člověk podívat na spoustu videí, ke kterým by se jinak nedostal. Ne že by nemohl, ale pochybuju, že má každý čas prohrábavat se tunama ruských videí z palubních kamer apod.
Fenomén (2008) (pořad)
Stupidní. Poslední dobou mi i připadá, že už se ty témata opakují. A vrchol všeho je ta neustálá reklama na knihu hlavní protagonistky o jejích románcích či co. To mě vážně zajímá...
Virály týdne (2014) (pořad)
Je až neuvěřitelné, do jak nudné podoby je možné virální videa zpracovat.
Homemade (2015) (pořad)
Tak tohle ve mně vážně nebudí ani trochu důvěry. Kupříkladu tu zubní pastu považuju za životu nebezpečnou.
Babovřesky 3 (2015)
Sledoval jsem to po šesti pivech a stejně jsem nestíhal. Holt, pokud nejste aspoň na trávě jako Troška, nemáte šanci s ním držet krok.
Babovřesky 2 (2014)
U jedničky jsem si pořád říkal, na čem Troška asi tak jede. Ve dvojce to prozradil. Zelený koláčky. No asi taky budu muset začít péct... Ale hokejisti pobavili.
Emmanuelle (1974)
Jediné plus tohohle výtvoru je hlavní hrdinka, které to tady moc sluší a skoro vypadá jako můj typ...až na ten hroznej účes. Jinak je to trapné, nudné a především nechutné. Pointa se mi naprosto hnusí. Navíc je to celé takové...poněkud...zarostlé...
Vlhká místa (2013)
Dlouho jsem přemýšlel, jestli jsem někdy viděl něco nechutnějšího... Ne, to je lež. Nepřemýšlel. Neviděl. Tečka. Stejně tak jsem dlouho neviděl nic dementnějšího a víc prostoduchýho. "Jsme němci, takže neumíme natočit dobrý film normálně...tak to doženeme nechutností. Jawohl ! "