Recenze (1 641)
Masaryk (2016)
Cinema City Anděl - Jojo, ten Masaryk...Snad nejdiskutovanější film v naší ČR za poslední čtvrt rok - nominace na Českého lva za pět minut dvanáct, výhra 12 Českých lvů, Roden ztvárňující historickou postavu, Kaiser se konečně dočkal ocenění, mladý režisér Ševčík, atd. Bylo toho zkrátka hodně, a tak jsem si chtěl samozřejmě udělat obrázek sám. Musím říct, že to nebylo vůbec zle natočeno a podáno. Po těch technických stránkách (kamera, zvuk, střih, atd.) nemám výhrad. Zejména to bylo hodně vlastenecké, a to si myslím, že Češi mají rádi. Na druhou stranu tomu paradoxně mohla ta mediální smršť uškodit. Protože lidi čekali naprostou bombu, která si odnesla rekordní počet Lvů, ale úplná bomba to alespoň z mého pohledu nebyla. Nenajdu zatím To, co bych změnil, co bylo špatně, nebo co bych doplnil, zkrátka to hodnotím solidními 4 hvězdičkami, ale na úplný vrchol to u mě nedosáhlo. 72% (with J.)
Pod rouškou noci (2016)
Já toho Bena začínám mít rád čím dál víc, a to jak po herecké, tak i režisérské stránce. Live by Night je dalším důkazem, že Ben prostě umí zaujmout, umí točit a umí vyprávět. Srovnávat toto krimi se staršími gangsterkami z doby prohibice není na místě a já se toho také vyvaruji. Samotný konec nevím, jestli měl dopadnout takto, možná bych to utnul o 5 minut dříve. Ale to ať si každý udělá názor sám. Hodnotím jako dobře natočenou gangsterku. 77% (with J.)
Obušku, z pytle ven! (1955)
UPC My Prime - Paráda, příjemně jsem si zavzpomínal. Hostinský super, jedna hláška střídá druhou, chytlavá písnička a kouzelný stařeček. Prostě jedna z TOP pohádek. 80% (with A.)
Mr. Bean: Největší filmová katastrofa (1997)
PRIMA COOL HD - Chce se mi říct "Ty vole", protože filmu je už 20 let a já se opět udivuji, jak ten čas letí. Nespočítám, kolikrát jsem Beana ve filmu viděl, ale pokaždé mě skvěle pobavil a i po x-tém promítání mě to neomrzí. Film je nabytý super hláškami a legendárními scénkami (zejména ta část, kdy poplive a totálně znetvoří obraz Whistlerovy matky :)) Závěr v nemocnici je už hodně crazy, za to možná pár procentíček strhávám, ale i tak 5 hvězd dám. CZ dabing, kde i Rowan (v českém znění p. Saic) pár slov prohodí, mě neurážel. 90% // (29.9.2019) - Výborný, člověk se u toho skvěle pobaví a zavzpomíná na staré časy. Zábava pro celou rodinu, malý synek se bavil královsky. 95% (with A&J)
Zavřít a zabít (2015)
PRIMA HD - Tak tohle mě hodně mile překvapilo. Už podle upoutávek jsem tomu dával velkou naději a v tom, že to má ambice solidního akčňáku, jsem se nespletl. Doplh spíše ve vedlejší roli, avšak hrál obstojně. Nejvíce mě však potěšil Matthew Reese. Má zajímavé charisma a herecký projev. Také je na tom fyzicky velmi dobře a toto skvěle zúročil. Kupodivu to nemělo debilní děj a dialogy. Jelo si to celou dobu to svoje (tj. akce, bitky, bitky a zase akce) a fungovalo to až do konce. Nestydím se za silné 4 hvězdy. PS: Dabing Primy - no problem for me. Zejména pan Jan Kolařík mi na Matthewa Reese seděl skvěle. Co jsem se koukal, tak v původním dabingu (od JOJ-ky) ho mluví Zdeněk Podhůrský, což dle mého není ideální spojení. 77%
24. Český lev (2017) (pořad)
ČT1 HD - Mě to bavilo. Pokud pominu, že film Masaryk slízl smetanu v drtivé většině kategoriích a už při nominacích bylo jasné, že to vyhraje, nedá se 24. Českému lvu nic zásadního vytknout. Co mi zejména utkvělo v paměti: Morální, leč zajímavý proslov pana Vetchého, vtipné poděkování za cenu pana Kaisera a trapný proslov paní Geislerové. Dále ocenění pro paní Zaoralovou a pana Bartošku kvituji, stejně tak oceňuji moderátorské schopnosti paní Banášové. Zvládla to s přehledem a vtipem. Tedy...příjemný sobotní večer ve společnosti ČT. 80%
Bobule (2008)
JOJ CINEMA HD - Po pravdě ani nevím, proč se mi film do dneška vyhýbal. Vlastně vím, nemám k vinařině žádný vztah. Nicméně jsem se k tomu po 9 letech od premiéry dostal a musím říct, že to bylo fajné. Dokonce jsem si říkal, že to nějak rychle uteklo, protože konec přišel poměrně náhle a nečekaně. Pokračování mě nemine. 68%
Zhasni a zemřeš (2016)
Ale jo, proč ne...Teresa není nesymfonické řízek, délka takakorát a má to pár dobrých lekaček a technických vychytávek. Čili...obstojný horor. 65%
The Faith of Anna Waters (2016)
Uuufff. Jednou a nikdy více. Velmi slabý horor. 50%
Ratter (2015)
Pokud by nám tvůrci naservírovali solidní finále, kde by se i leccos vysvětlilo, dal bych 4 hvězdy. Takhle jsme v podstatě 80 minut sledovali jednu holku, jak spí, tancuje, pak zase spí a pak pro změnu tancuje. Závěr mi sice na pár vteřin husinu nahnal, ale to je na celý film prachsprostě málo. Tedy..slabota. 55%