Recenze (1 641)
Po přečtení spalte (2008)
** UPC My Prime - Po dlouhých 8 letech opáčko a to jsem si myslel, že už se k filmu nikdy nedostanu. Protože jsem onehdy dal jen jednu hvězdičku. Pravdou je, že tenkrát jsem byl filmový i čsfd začátečník, možná proto tak nízké hodnocení. Teď už Burn After Reading vidím trochu jinak, byť si pořád myslím, že je to hovadina jak hrom. Nicméně obsazení je fajnové, stejně tak humorná stránka. Zvyšuji tedy z * na *** a zase za 8 let na viděnou. 60% (with J.)
Zakladatel (2016)
Kino Svět Lišov - No jo, už tenkrát byl byznys tvrdý a nikdo se s nikým nemazlil. Po pocitové stránce mi bylo bratrů líto, na druhou stranu tak to chodí, že silnější vždy převálcuje toho slabšího. Po filmařské stránce nemám snímku co vytknout. I když... úplně si dokážu přestavit, že by filmu více slušel obrazový formát 4:3. Pak by to dle mého přidalo na autenticitě. 80% (with J.)
Suburra (2015)
UPC My Prime - Dost zvláštní film. Bizarnost - to je to výstižné slovo. Jinak filmařsky zvládnuté a Italové točí prostě jinak. 72% (with J.)
Spojenci (2016)
Kino Atlas - Je to pěkný film, ale od takového režiséra, jako je pan Zemeckis, bych přece jen čekal ještě lepší práci. Spojení Akční / Drama / Romantický / Thriller / Válečný obstojně funguje a velké plátno opět dodává větší rozměr. Nutno vyzdvihnout herecký výkon zejména Marion, ta dle mého Brada herecky převálcovala. 75%
The Remains (2016)
Jediné, co mi z filmu utkvělo v paměti, byl nejodfláknutější hororový konec, co jsem viděl. Mohlo to být za 60%, takhle čistý průměr. 50%
Temná strana dveří (2016)
Sáru, z mého oblíbeného seriálu Prison Break, bylo fajn zase po letech vidět. Je to pořád pěkná baba a zde se mi líbila. Horor to byl celkem obstojný, chvílemi to bylo i jako drama (vyrovnávání se se ztrátou dítěte). Silné 3 hvězdy. 68%
The Neighbor (2016)
Really not bad, fellas. Pravda, není to horor, spíše thriller, ale neprofláknutí herci tomu dali dobrej šmrnc. 75%
Výchovný tábor (2007)
NOVA CINEMA HD - Proč ne? Má to docela spád a obecně se na tyhle puberťácký filmy dobře kouká. 70%
Ochránce spravedlnosti (2016)
Na Seagala celkem obstojné. Možná i proto. že dostal hodně prostoru Craig Sheffer. 55%
Ve jménu krve (2016)
Jsem hodně na vážkách, jestli *** nebo ****. Hlavně proto, že na akční film to bylo málo akční. Film měl 3 roviny - první byla spíše rodinné drama (shledání s dcerou), druhá klasická road movie a ta třetí konečně akční a thrillerová. Díky za to, že se to nepřešvihlo se stopáží, 82 minut čistého času bylo tak akorát. Nakonec přisoudím větší počet hvězdiček, protože mě to vlastně celkově nenudilo, Mel mi v roli sedl a lehce emotivní závěr se mi také líbil. Tedy...70%