Recenze (2 318)
Hrozba smrti (2024)
Za mě fakt pecka, která nenudí. Původní film mám rád a je to klasika, ale tohle má svižnější tempo a nápaditější akci. McGregor je fakt vtipnej magor. Za mě 90% :)
Ant-Man a Wasp: Quantumania (2023)
Ani třetí Ant není průšvih a drží se kvalitou své série. I když už mě marveláky netáhnou jako dřív, tak jsem si film užil a bavil se u něj, to se o předchozích počinech studia říct nedá. Za mě opět 80% :)
Aquaman a ztracené království (2023)
Za mě jsem to teda čekal o dost horší. Nakonec mě to příjemně překvapilo. Jednička je sice lepší, ale dvojka i přes svou problematickou výrobu ostudu nedělá. 80 % :)
Baiohazado: Desuairando (2023)
Opět super rozšíření herní série Resident Evil. Akce hodně, všechny hlavní postavy ze základních her pohromadě, příběh opět jednoduchý plný akce. Počítačově krásně a detailně vymodelované. Já si film užil a dávám 90% :)
Bastardi: Reparát (2023)
Nic se nemění. Komu se líbí předchozí díly, bude se líbit i tento. Komu ne, tento to nezmění. Jsem zvědavý, jestli je tento konečný. Opět 50% :)
Dungeons & Dragons: Čest zlodějů (2023)
Skvělé fantasy, které sáhlo i přes svoji velkolepost po komediální notě a je to rozhodně dobře. Film má pěkný příběh, parádní efekty a povedený výběr hlavních představitelů.. Takhle má vypadat fantasy podle slavné předlohy. Hudba mi tu hodně sedla. 100 % :)
Expend4bles: Postr4datelní (2023)
Já si čtvrtý díl užil, i když mě zamrzelo, že jsou tam v podstatě 4. herci z předchozích dílů. Bral bych zpět Banderase, Snipese a Arnieho. Jinak jsem popravdě čekal bídu a zklamání. To se naštěstí nestalo. I když je to asi nejslabší díl série, ale i tak to zabaví i přes jednoduchý příběh. Akce je dost a je i pěkně krvavá. Konec mě mooooooc potěšil. Za mě 80 % :)
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Skvělé zakončení největší dobrodružné ságy a jednoho z nejikoničtějších filmových hrdinů, jaké nám filmové plátno nabídlo. Stárnoucí Indi neztratil nic ze svého repertoáru. Akce je hodně, efekty jsou pěkné a hlášky také padají. Já jsem spokojený a dávám 90% :)
Invalida (2023)
Tak tohle je taková hovadina, až jsem u toho chcípal smíchy. Vymyslet to dalo asi zabrat. Za mě 80% ;)
Její tělo (2023)
Za mě poněkud nedobře natočené životopisné drama, kterému chybí emotivnější konec. Tvůrci mohli vynechat tu jednu zbytečnou porno scénu a raději se měli věnovat atmosféře filmu, aby to nebylo takové vlastně o ničem. Za mě 30% :(