Recenze (2 318)
Atomic Blonde: Bez lítosti (2017)
Hodně povedený akčňák, který má svižné tempo, chladnou a věrohohodnou atmosféru dané dody a skvěle natočené akčí sekvence. Zvlášť na konci filmu jsou akční scény na jednu kameru extra dlouhé. Obsazení se povedlo a všechy role jsou pěpně zahrané. Já si film užil a dávám 85% :-)
Blood Drive - A Fistful of Blood (2017) (epizoda)
Pěkné odbočení ze závodu a další zničené město ovládané magorem, který chce vše vést podle sebe.
Blood Drive - The Gentleman's Agreement (2017) (epizoda)
Zatím asi nejbrutálnější a nejkrvavější díl. Hodně akce a i celkem zvraty.
UFC 214: Cormier vs. Jones 2 (2017) (pořad)
(3) Manuwa vs. Oezdemir 5* Pěkně rychlé KO. ........... (3) Lawler vs. (6) Cerrone 5* I bez ukončení před limitem. Nádherný, většinou stikový zápas, který vypadal ze začátku na jednostranný rychlý konec a nakonec to byla parádní dlouhá podívaná. . ............ Evinger vs. Cyborg 4* Pěkný ženský strikový zápas, ve kterém jsem čekal rychlejší konec. Cyborg to měla pěkně rozjeté a soupeřku si pohlídala. ........... (c) Woodley vs. (1) Maia 3,5* Celkem pěkný zápas, ve kterém mi nesedl Woodley. Chybí ukončení před zápasem. ............. (c) Cormier vs. (1) Jones 5* Tak tento zápas mě velice potěšil. Za prvé pěkný fight a hlavně za druhé Cormier konečně ví, kdo je pravý šampion váhovky. Snad mu to zavře tu jeho nevymáchanou hubu a došlo mu, že jeho titul byl jen mokrý sen. ................ Celkově povedený event kterému dávám 90% :)
Darkman (1990)
Celkem zajímavý, dá se říct super hrdinský fillm, ke kterému jsem přišel dost pozdě a už mě nebavil tak, jako kdybych ho viděl v devadesátých letech. Škoda 40% :)
Daredevil - V krvi (2015) (epizoda)
Hodně tvrdý, krvavý a temný díl, ve kterém se nám nekompromisně představí Kingpin.
Daredevil - Králík ve sněhové bouři (2015) (epizoda)
Pěkný, spíše právnický díl s hodně překvapivým zakončením.
Daredevil - Cut Man (2015) (epizoda)
Pecková epizoda, kdy se opět posunul Daredeviluv origin ve formě dalších flashbacků.Je to navíc hodně temný s nabušeným finálem. Díl je i docela hodně krvavý. Ještě lepší, než první díl.
Karcoolka (2005)
Celkem úlet animák s občasnou hláškou, průměrnou grafikou a zajímavým příběhem. 50% :)
Daredevil - Do ringu (2015) (epizoda)
Pěkný začátek, který občasnými flashbacky ukazuje zrod hrdiny. Fighty jsou pěkně natočené. Hlavní představitelé do rolí sednou a člověk si je oblíbí. Oproti MARVELovkám je to dost temnější a bez humoru.