Recenze (2 318)
Okresní přebor (2010) (seriál)
Další českej seriál, kterej je pro mě to samý jako Růžová zahrada, Ulice atd. Protě pro mě odpad, kterej vůbec nemusím Za mě 0% :)
Okrsek 13 (2004)
Akcí nabušený francouský film, ve kterém je spousta povedených soubojů, ale i parkourových honiček. Je zde i pár povedených hlášek. 95% :)
Oldboy (2013)
Není to sice takový masakr, jako původní Oldboy, ale zas to má něco do sebe svou tísnivou atmosférou, hereckým obsazením a zajímavým koncem, který jsem vůbec nečekal. 85% :)
Old Boy (2003)
Hodně drsný film, který překvapí jak rozuzlením, tak i brutálními scénami, které vyzdvihují již tak hutnou atmosféru. Korea neumí točit jen horory a romanťáky, ale i atmosférické thrillery. Za mě 100% :)
Old Guard: Nesmrtelní (2020)
Pěkně akční, ale dosti předvídatelná podívaná, která nenudí. Za mě 80% :)
Ondine (2009)
Krásný filmek ukazující nejen drsnou zemi, věčně zataženou, ale i krásnou svým prostředím. Příběh, který se zde odehrává se mi hrozně líbil a celý film mě pohltil. Obsazení se hodně povedlo. Hudba je pěkná. Jediný co bych tomu přidal by byl víc emotivní závěr. Za mě 90% :)
Ong-bak (2003)
Jednoduchý a nezajímavý příběh nahrazují honičky a hlavně parádně natočená akce plná skvělých zápasů, které nemají chybu. Vždy si rád tuto martial-art pecku pustím. Za mě 85% :)
Ong-Bak 2 (2005)
Příběh je povedený, ale nemá vůbec nic společného s Ong-bakem. To zas čeští distributoři chtěli nalákat na úspěch předchozího filmu. Přitom to není vůbec potřeba. Film má spoustu parádních bojových scén a jednoduchý příběh, který nenudí. Celkově je to srovnatelné s Ong-bakem, co se kvality týče. Mě se tu víc líbí ty bossfighty, kdy jsou pěkně různorodé a choreograficky zvládnuté. 85% :)
Oni žijí! (1988)
Celkem pěkná klasika, která v dnešní době ztrácí na kráse. Akce je zde celkem hodně a jsou zde i nějaké ty parádní hlášky. Příběh je pěkně vymyšlený a nenudí. Za mě 60% :)
Operace Entebbe (2018)
Sice podle skutečné události, ale hodně nezáživně natočené. Zahrané to je celkem dobře, ale chybí mi tu jisté napětí a vtáhnutí do děje. Za mě 40% :)