Recenze (2 318)
Hotel Transylvánie (2012)
Parádní pohádka plná vtípků a narážek na různé hororové filmy. Místy bych řekl, že to neni zrovna pro děti, ale celkově je to opravdu povedená pohádka. Strašidla jsou pěkně udělaná, netopýří podoby Drákuly a jeho dcery Mavis jsou rostomilé. Hudba je povedená a dokonce i ta novodobá. Animace je pěkná. Za mě 90% :)
Hotel Transylvánie 2 (2015)
Opět vtipná pohádka navazující na předešlý film. Je zde spousta narážek na hororové filmy a všelijaká monstra, která jsou roztomilá. Taky mi to přijde víc pro prcky než první film. 85% :)
Hotel Transylvánie 3: Příšerózní dovolená (2018)
Pohádka, která je furt roztomilá, ale nevtáhla mě do děje. Je zde opět spousta odkazů nejen na hororová díla. Sem tam nějaká vtipná scénka. Za mě 75% :)
Housefull (2010)
Tak toto je totální úlet a už dlouho jsem nezažil, že bych se většinu filmu smál. Příběh pěkný, později hodně zamotaný se slabším finále, ale bavil mě hodně. Herecky obsazené pěkně a písničky parádní. 90% :)
Hráči (2015) (seriál)
Na to že je to spíš upovídaný seriál bez sebemenší akce jsem se u toho náramně bavil. Sledovat osudy všech hlavních hrdinů nenudí. Vývoj postav je také pěkný a třeba postavy, které jsem na začátku neměl rád, tak ty jsem si i oblíbil. Celý seriál ukazuje všemožný přepych, ale i zbytečné rozhazování peněz lidmi, kteří jsou sice skvělý hráči, ale jinak finanční blbci. V seriálu je hodně večírků, aut, nádherných míst, krásných bab a i na nějaký sex dojde. Mě tento mix hodně sedl. 1. série 80% 2. série 80%
Hrajeme s Alim (2015) (pořad)
Trapárna, která nemá s hraním skoro nic společnýho. Kretén obklopenej dementama. Hovadina k ničemu..... 0% a to je hodně...
Hra na hraně (2013)
Tak pro mě je to trošku nadprůměrný filmek, kterému vévodí Affleck, který zahrál záporáka fakt uvěřitelně. Gemma je zde spíš na okrasu a prostor tu moc nemá. Timberlake takový průměr. Co se týče příběhu, tak je vše jako v podobných žánrovkách a ani žádné překvápko na konci. Film to není špatný, jen mu chybí víc šťávy a svižnosti. Za mě 65% :)
Hra o trůny (2011) (seriál)
Vynikající seriál, který má výbornou výpravu a na seriály nevídané efekty. Je jen škoda, že se seriál nedržel o něco víc předlohy nejen kvůli vynechaným charakterům, ale i kvůli rozpočtu v prvních sériích, kdy to mohlo být velkolepější. Místy je seriál i dost uspěchaný ve smyslu, že se přeskakuje z místa na místo během vteřiny a v ději uběhne i několik měsíců (hlavně v posledních sériích). Díky tomu vzniká dost nelogičností. Konec seriálu mě osobně nevadí a užil sem si ho......... A ty draci, nejlepší bestie jaké jsem kdy viděl a to je to "jen" seriál. Za mě 100% :)
Hra o trůny - Série 8 (2019) (série)
Tato řada mě bavila stejně jako všechny předchozí. Její problém vidím ne v nelogičnosti a konci, ale v uspěchanosti, kdy proběhne vše hrozně rychle. Série skáče rychle z nedné události k druhé a snaží se vše rychle vyřešit a to dává jednotlivým pasážím neucelenost. Co mě mrzí je nelogické bránění hradu a rychlá smrt Nočního krále a nevyužití jeho armády (kam se poděly nemrtví obři, kteří putovali s jeho armádou na konci 7. řady?). Taková hrozba provázející celý seriál a tak zbytečně rychlý konec této linky. Efektově úchvatné a lepší draky jsem snad neviděl ani ve filmu. Finální díl se mi líbil a to jak to dopadlo také. Nechápu takový pokles hodnocení, ale každému se ne zrovna šťastný konec nezavděčí. Za mě opět 100%. :)
Hra pro jednoho (2012)
Pro mě pěkný akční béčko, který se odehrává v Praze (natáčelo se převážně v Budapešti i když některé pražské stavby zde poznáte), kde proti sobě stojí dva znepřátelené gangy ruských mafiánů. Dolph a Cuba jsou dva nájemní zabijáci, kteří jsou najatí na zlikvidování bossů (každý z jedné strany), a to je nakonec dovede i k zájemné bitce. Filmek má pěkný přestřelky a občas dobrý souboje. Za mě 80% :)