Recenze (2 318)
Poslední žoldák (2021)
Trailer je slušný, ale výsledek je celkem slabota s nesympatickým obsazením a nudným Van Dammem, který se zde snaží být cool. Akce je celkem dost. Za mě 40% :(
Válka zítřka (2021)
Za mě parádní sci-fárna, která by si zasloužila kino. 90% :)
Gantz: O (2016)
Parádní animák plný brutální akce. Za mě 80% :)
Cesta do Ameriky 2 (2021)
Průměrná komedie, která je podobná a asi i stejně vtipná jako první film. Jen už to asi nikoho nenadchne jako tenkrát. 60% :)
Drahokam (2019)
Určitě zajímavý film. Konec napínavý a překvapivý. Sandlera mám ale radši v komediích. 69% :)
‘Ohana: Rodina je poklad (2021)
Odpočinková rodinná pohodovka, která mi hodně připomínala Goonies. 69% :)
MovieZone Live! (2010) (pořad)
Az na uboze trapneho Cifku dobry porad.
Wonder Woman 1984 (2020)
Za mě bída a utrpení a to jsem se na to moc těšil. Větší nudu jsme snad ani dostat nemohli. Cheetah mělo být ve filmu víc, akce je zde poskrovnu a příběh o ničem. Efekty mi přišly hrozně umělý a zpomalovačky zbytečný. Bohužel se budou za neúspěch přičítat zásluhy Covidu a ne tomu, že tohle by opravdu návštěvnost nemělo 40% :(
Capone (2020)
Dvě hvězdy za obdivuhodnou proměnu Toma Hardiho, ale jinak těžká nuda. Jasný, nic jiného s tím asi dělat nešlo, přece jen je to o konci jedné legendy, ale radši bych s Hardym viděl zrod, průběh a pak okrajově skon. 30% :(
Rychlá hra (2019)
Tak toto nezachrání ani Dolphík a ani Liddell. Film úplně o ničem s rádoby drsnou hlavní hrdinkou. 0% :(