Recenze (270)
Texaský masakr motorovou pilou (2003)
Jeden z výborných hororov, ktorý sa odohral v r. 1973 v Texase a prípad dodnes neni uzatvorený. Hororové scény ma nadchli dosť, hlavne dievča na začiatku, jak sa sama prestrelila.
Dokonalý svět (1993)
Nemôžem si pomôcť, ale tento film sa mi najviac páči zo všetkých Costnerových filmov, lebo okrem Costnera je tu aj Clint Eastwood. Dvojka, ktorá stojí na opačnej strane zákona. K tomu unesú malého chlapca Phillipa ako rukojemníka.
Černý úsvit (2005)
Seagal mám rád. Patrí medzi mojich najoblúbenejších hercov. Niektoré filmy po roku 2004 už sú neni tak dobré, ako bývali. Tento patrí medzi takých priemerných filmov. Čo sa týka filmu, obsahovo dobré, dejovo slabé.
Critters (1986)
Dosť milý a zaujímavý horor o minipríšerkach z vesmíru zvaných Critters, ktorí ma najviac pobavil tým, že vyhodili na konci filmu dom do vzduchu rodinky a Brad ho vrátil do pôvodného stavu. Dej sa odohrává u rodinky Brownových.
Ace Ventura: Zvířecí detektiv (1994)
Obidve časti tejto komédie s jedinečným komikom Jimom sú skvelé. Táto prvá časť je dosť zábavná. Jim tu robí skvelé tváre a grimase, pri ktorých sa človek zasmeje. Výborný Ace, ktorý našiel a zachránil snehovú vločku, hudba z filmu Mission Impossible si odo mňa zaslúži 10 z 10.
Nico - víc než zákon (1988)
Jedine Stevenové, Arnieho, Bruceove a van Dammeove filmy ma najviac bavia. Nico - tento prvý film ma dosť zaujal tým, že Steven tu podal dosť slúšny výkon. Výborné akčné scény, hlavne, jak bol Nico v bare.
Muži v práci (1990)
Moja klasika detstva. Túto komédiu mám doma a môžem ju pozerať skoro každý deň. Výborné a vtipné hlášky k filmu, napr. jak nájdu mŕtvolu v smetiaku, atď... Túto komédiu mám na vhs so slovenským i českým dabingom, ktorú nikdy nedám z ruky za nič na svete. Dokonca i soundtrack nemá chybu. Charlie Sheen a Emilio Estevez na tejto komédií najviac u mňa zabodovali na jednotku, ale filmy Mladé pušky a Kralove sexu tiez boli dobre filmy.
Hollywoodští rivalové (2009) (seriál)
Moja najlepšia časť: Schwarzenegger vs. Stallone. Obidvaja herci majú výborné filmy.
Teror ve vlaku (2002)
Niektoré scény mi pripomínajú film: Přepadení 2: temné území so Seagalom
Nemilosrdná spravedlnost (1991)
Viděl někdo Richieho, ví někdo proč Richie zabil Bobbyho? Toto je moj najobľúbenejší 1 film so Stevenom. Hlásky nemajú chybu, napr. Richie: jak se cítiš, Bobby ? Ted uz se nesmejes, co ? Gino musí odhaliť smrť priateľa. Seagal v skvelej forme.