Recenze (334)
Zámek (1997) (TV film)
Po druhém shlédnutí a odproštění se od literární předlohy, nemůžu jinak....
Na vážno (1997)
Jednoduchost zápletky nedává na prdel režisérově vlastní sociální surovosti. Je s ní v totálním souladu. Díky filmu jsem si snad už na tvrdo uvědomil, že psychoanalytickej pohled na svět, potažmo na vztahy zateměuje prožitky každodennosti. Souhlasim s neurotickou Katrin Cartlidge: "I JUST DON'T LIKE BEING PSYCHOANALYZED. THAT'S ALL...." a když už musím být, tak ne neplánovitě a afektovaně, dodává další z řad dočasných neurotiků...
Happy, Happy (2010)
Viděno v kině v Janských Lázních. Bylo nás tam dohromady šest + personál, který tvořil: Jedna pokladní, dvě šatnářky a dva trhači lístků, takže 6-5 pro diváctvo. Zachmuřené normalizační kino, že by to mohlo být takový potencionální Sundance po Česku :). Kdekdo s hrabalovským vnímáním světa by záviděl tuhle promrzlou atmošku, při které by mu bylo jedno, že konzumuje již naněkolikrát protřepanou severskou vodku.....
Nedotknutelní (2011)
Zhulenecká vypohodičkovaná masáž ušních boltců či imaginace sensitivního a vnitřního tance < Namrkat román.... Hodně dobře schovaná prachsprostá citovidíračka, u které se uvnitř tančí zlostí....
Skafandr a motýl (2007)
Namrkat román > než zhulenecká masáž ušních boltců či imaginace sensitivního a vnitřního tance....
Digital Prints of a Revolution (2012)
Nezdařilý kompilát z youtube hrnce. Děsivější než Ptáci od híčkoka... Zrůdnost...
Klub osamělých srdcí (2009) (TV film)
Ty nedělní kocoviny, neměl jsem sílu to ani přepnout...
Dvojí život Veroniky (1991)
Především vizuální hodnota jednotlivých záběrů a atmosféra přelomu 80tých a 90tých let se dá vychválit do nebes, o tom žádná. Notabene, teďka jsem někde od někoho slyšel, že použití slova iritovat se dá daleko snadněji a lakoničtěji nahradit spojením: "srát mě". A jedno vim jistě: Ta přeslazená a přecitlivělá HUSA v podání Irène Jacob mě srala dvojmo. Tahle nesympatie převládla nad objektivitou hodnocení...
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
Klasická sestupující tendence: Z pěti hvězd(po prvních dílech) kdo ví kam. Kam, to už nezjistím asi...
Strom života (2011)
Tok děje nuda, "vizualice" nuda, Psy-sociální rozbor v podobě filmové evoluce Malicka hraničí se senilitou. Rozhodně to chtělo víc brontosourů, dinosaurů, pochodujících po prameni Vltavy.... Jinak mé srdce nad tou "krásou" nezaplesalo, natož Malickem zpracované téma darwinovské evoluce, víry v Boha a stvoření světa....