Oblíbené filmy (10)
Fantom opery (2004)
Zmizení (2013)
500 dní se Summer (2009)
Nečekala jsem víc než prostě další oddechovou romantiku, avšak opak byl pravdou! Místy poetické místy vtipné, místy americké, ale ze života. Okouzlující Zooey Deschanel, nepřekonatelná hudba. Nemám nic jiného než superlativa a už teď vím, že se bude jednat o jeden z mých nejoblíbenějších filmů :)
Gran Torino (2008)
Clint Eastwood je mistrovský režisér a PAN herec. Očekávala jsem, že se namlsám, ale je to až daleko za mým očekáváním, něco neuvěřitelného, se strhujícím finále. Další z těch filmů, který zanechá dojem, hudbu ze závěrečné scény jsem měla v hlavě ještě týden po shlédnutí a před očima pořád některé situace. Víc takových filmů... Warning: může velice rychle zahýbat žebříčkem vašich nejlepších filmů :)
Ratatouille (2007)
Match Point - Hra osudu (2005)
typický Woody Allen... ty jeho galerie, inteligentní diskuse o ničem, cinismus... moooc dobrý filmek
Interstellar (2014)
šla jsem na něj dvakrát do kina. a přestože by si jeden řekl že podruhé už to bude takové to očekávané a budu se nudit, ani jsem nemrkla a byl konec. tenhle film prostě musíte vidět, je to povinnost každého filmového i Nolanova fanouška :)