Recenze (318)
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Maraton Pána prstenů – Kino Metropol Olomouc 18/08/2017│2D originální znění│prodloužená verze
Pongdangpongdang Love (2015) (seriál)
Za mě pecka, pořád jsem se smála. Ponechávám si tuhle jednohubku na zlepšení nálady. Konec trošku předvídatelný, ale nemělo to chybu. Bavili mě celou dobu, jen škoda, že to tak uteklo.
Cheot kiseuman ilgopbeonjjae (2016) (seriál)
Dost jsem se u sledování culila. Představa, že se tohle podaří některé "obyčejné" dívce je celkem hustá. Škoda toho závěru bez rozuzlení - ale asi lépe, každý by si vybral jinak. :))
Heroes Reborn: Dark Matters (2015) (seriál)
Tento krátký úvod jsem ocenila až na závěr nové série Hrdinů. Bez tohoto, by zdejší hlavní dvojka neměla žádné sympatie.
Hrdinové: Znovuzrození (2015) (seriál)
První episody nic moc. Postupně se však vrátily známé tváře a s nimi i zájem o děj. Nádherné propletení a rozuzlení.
Cesta do fantazie (2001)
Cinestar stage – Colours of Ostrava 22/07/2017│2D originální znění
Nezničitelná láska (2004)
Film jsem si pustila kvůli jedinému herci, jehož jméno zní Andrew Lincoln. Škoda, že zde nemá hlavní roli, nebo vlastně alespoň nějakou roli. Určitě by se jednalo (pro mě) o záživnější film. Příběh začal skvěle, ale nezajímalo mě kdo-co-kde-kdo-s kým. Nepohltilo mne to tedy nakolik, abych se chtěla dozvědět, chtěla pochopit. Jedno ale pochopí každý – jeden je šílenec a druhý šílí vzteky.
Cam Closer (2013)
Tento snímek byl zatím nejslabší co jsem viděla, nedokázal mě vtáhnout, takže bez lekačky. Škoda.
Coffer (2014)
David Sandberg - konečně naděje na pořádné horory.
Red Nose Day Actually (2017) (TV film)
A jaký je Váš nejoblíbenější vánoční film? :) Hugh Grant je báječný i po těch letech má své kouzlo, které prostě s věkem nezmizí. Rozhodně krásné oživení celovečeráku ... "a žili šťastně až do smrti" ...