Poslední recenze (3 208)
Fargo - Bisquik (2024) (epizoda)
Tak nejdřív k této epizodě. Na jednu stranu fajn, že se vše uzavřelo, na druhou ...moc nápaditě provedeno to nebylo. A poslední pasáž s Moonkem? WTF? Ty mystické žvásty byly hodně mimo. V kontextu prvních tří řad Farga, je tahle spíš zklamáním. Skvělý rozjezd, vynikající obsazení, parádně napsané figury, základní příběh ok...jenže deset epizod je zbytečně moc. Stačilo zredukovat na šest opravdu výživných.
Fargo - Linda (2023) (epizoda)
Nízká hodnocení chápu....většina mužů není schopná pochopit, že je týrání žen velký a reálný problém. Někteří proto, že je jim to opravdu zcela cizí, ale mnoho z nich prostě nerozezná tu hranici... . Nejsou vybaveni empatií, která by jim umožnila aspoň akceptovat, že je kolem nás spousta traumatizovaných žen.
Fargo - The Tiger (2023) (epizoda)
Juno Temple je úžasný ženský šprček, kterému uvěříte, že je tygřice bránící své blízké a svůj nový život. Stejně jako uvěříte Jennifer Jason Leigh její postavu mrchy mrchovité. Čemu se už věří hůř je tvrzení, že se něco takového opravdu stalo. Protože tohle je místy jako Kill Bill pro neretardy.
Poslední deníček (22)
TOP 10 Knižní adaptace - drama
Vykoupení z věznice Shawshank (1994) Stephen King
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975) Ken Kesey
Skleněné peklo (1974) Richard Martin Stern, Thomas N. Scortia, Frank M. Robinson
Hodiny (2002) Michael Cunningham
Legenda o vášni (1994) Jim Harrison
Nouzový východ (2008) Richard Yates