Recenze (3 181)
Devatenáct klavírů (2008) (TV film)
Tento film si u mě vysloužil pochvalu a to ne za obsah samotný, ale spíš za to, jak dokázal vykreslit atmosféru konce první Československé republiky.
Muž a stín (2007) (TV film)
Skvělá detektivka v podání dobrých českých herců. A to i přes to, že jde o televizní film. Někdy právě film, co má menší rozpočet a není tolik komerční dokáže být lepším než kdejaký jiný film s větším rozpočtem. A toho je právě důkazem tento film.
Policejní jednotka v barvách (1982) (seriál)
Seriál, který dal základ Bláznivé střele. Najdeme zde jistě mnoho gagů, které se objevily pak i ve filmech, ale člověk si tento seriál užije i tak. Člověk ale může i vidět mnoho dalších, které tak dávají i těm filmům úplně jiný rozměr. Když jsem se dozvěděl, že tento seriál existuje, a to bylo o hodně později, než jsem viděl prvně filmy, tak jsem okamžitě věděl, že jej musím vidět. A rozhodně nezklamal!
Muž z Vysokého zámku (2015) (seriál)
Děj mi tak zajímavý nepřišel, jako spíš to, jak by běžný život vypadal, kdyby OSA vyhrála válku. Abych pravdu řek, ději mi přijde takovej trochu zvláštní, je tam jakoby mystično. Další, co je na tomto seriálu zajímavé, je otázku, kterou si dokola kladu. Kde je bod, od které se to všechno vyvíjelo jinak? Přijde mi, že není jeden. Každopádně uvidíme, co přinese druhá série, třeba mě přesvědčí o tom, že děj je zajímavější....
Njálssaga (2003) (TV film)
Celkem povedené zpracování začátku ságy o Njállovi. Sice je natočené spíše komorně, ale není špatné. Jediné, co ho kazilo, bylo na můj vkus příliš moderní hudba, podobně jako Jana Husa z roku 2015.
PORT (2006) (pořad)
Pořad, který mi zajímavou formu přiblížil řadu fyzikálních jevů. Zajímavě zvolená dvojice moderátorů, která dodávala seriálu takovou zajímavou zvláštnost. Je ale třeba dodat, že pořad jsem sledoval hlavně v době, kdy jsem byl na střední škole.
Sedmý syn (2014)
Nemůžu si pomoct, ale dobrej fantasy film tu hodně dlouho nebyl a ani tento film nevystoupil z řady, aby to změnil, Klasický schéma, žádný výrazný herecký výkon, nic, co by mě nějak extra překvapilo.
Interstellar (2014)
Chris Nolan opět představil to, co se od něj už začíná očekávat. Film plný zvratů a napětí. Opět byl skvěle proveden výběr herců. Jak jsme mohli očekávat, v jedné roli se objevil Michael Caine, který je jedním z Nolanových dvorních herců. Co musím na tomto filmu vyzdvihnout je hudba. Ano, to se i od Hanse Zimmera také čeká. Avšak zvuk varhan vhodně koresponduje s tématikou, proto bych to rád vyzdvihl. Ovšem jsem rád i za realistické ztvárnění ticha ve vesmíru. Osobně se byl podívat na film v IMAXu. A nadšení z filmu mi zůstalo několik dní.
Plamen a Citron (2008)
Tento film ničím zvláštním nevybočuje. Klasická zápletka, konec, který se nechá odhadnout. Nic, co by člověk musel vidět dvakrát, a to i přes to, že jde o zachycení skutečné události.
Pohádky o mašinkách (1985) (seriál)
Jeden z večerníčků mého dětství. Aneb i já jako kluk chtěl bych výpravčím nebo průvodčím :D