Recenze (1 021)
Věc (1982)
Tenhle film prostě miluji. Víc nemá cenu psát.
Věc: Počátek (2011)
Na tohle jsem se opravdu moc těšil. Jsem totiž velkým fandou Carpenterovi Věci. Nejdřív mě děsilo místní hodnocení, ale po shlédnutí filmu jsem byl nakonec velmi mile překvapen. Matthijs van Heijningen Jr. se s touhle těžkou látkou popral perfektně. Já můžu Věc: Počátek jen doporučit. Tak a jdu si hned pustit pokračování z roku 1982. Kurte jdeme na Věc!!!!!!
Sauna (2008)
Sauna je podle mě dobrý horor s velmi povedenou mrazivou atmosférou. A tohle přesně já od hororů očekávám a podobné filmy vyhledávám.
Poslední Mohykán (1992)
Nádherný snímek a jeden s nekrásnějších hudebních soundtracků.
Nezvratný osud 5 (2011)
Nečekal jsem od Final Destination 5 nic moc, ale nakonec jsem byl velmi mile překvapen. Steven Quale to dokázal a natočil film, který se svou kvalitou podle mě dokonce přiblížil i prvnímu a druhému dílu. Já se teda u filmu nenudil a můžu ho jen doporučit.
Poslední traper (2004)
Opravdu nádherný film. Můžu všem jen doporučit.
Kovbojové a vetřelci (2011)
Tak tohle byl opravdu docela šílený žánrový mix. Daniel Craig mi tady ovšem vůbec nesedí. Naštěstí alespoň vetřelci byli dobří. To film, ale nezachrání. Dávám 40%.
Critters 2 (1988)
Jako malej jsem tyhle příšerky miloval. První a druhý díl byla prostě paráda.
Propad do temnot (2003)
Docela pěkná americká pohádka o zoubkové víle.
Apollo 18 (2011)
Docela pěkný a dalo by se říct i celkem originální horůrek. Jo ve vesmíru Vás nikdo křičet neuslyší.