Recenze (28)
Princezna zakletá v čase (2020)
Pohádky mě obvykle vůbec neberou a nesleduju je, ale tahle byla za mě rozhodně na 5*. Trojice Natalia Germani, Eliška Křenková a Simona Zmrzlá byla skvělá. ❤️ V komentářích se tu píše o vykrádačce, asi bych taková slova nepoužil, ale silná inspirace tam cítit je, ale je mi to jedno, bylo to prostě fajn.
Česko hledá premiéra: Velká předvolební debata (2021) (pořad)
"Kdě je Bartoš?!"
Star Trek: Discovery - Naděje nebyla zbytečná, 1. část (2020) (epizoda)
Naprosto perfektní! Duch Federace je z toho cítit každou minutou. Velkolepý návrat za ***** 🤓😍
Star Trek: Discovery - Přehnané ambice (2018) (epizoda)
Naprosto famózní záležitost!
Lego: Batman (2013)
Slabota, nemá to ani tolik potřebný vtip... na LEGO Movie to nemá ani náhodou, bohužel...
Já to tady nepoznávám (2008) (pořad)
Super, jako ostatně cokoliv s Georgem. :)
Pravý rytíř (2016) (TV film)
Co k tomu říct...
Rogue One: Star Wars Story (2016)
Za mě velké zklamání... Bohužel. Pro hardcore skalní fanoušky ano, vhodně zabitý čas. Našel jsem tam 3 světlé okamžiky. Z toho jeden v závěrečných titulcích - původní hudba. :) 2 ** z toho jedna za SW a jedna za Lorda Vadera...
Padesátka (2015)
Nejdřív jsme viděli divadlo, to by dostalo suverénně *****. Film slabší, ale **** si zaslouží. ;)
Toy Story 3: Příběh hraček (2010)
Nostalgická vzpomínka na předchozí díly... Kvalitou se rovná a předchozí krásně doplní. Své hračky bych ale nikam nedal. ;)