Recenze (1 507)
Horečka sobotní noci (1977)
John Travolta je v tomhle filmu prostě dokonalý. Jeho pohyby, jeho mimika, jeho oblečení, jeho vlasy... To je něco úžasného. Obzvlášť úvodní scéna s "procházkou po Brooklynu" je vážně povedená. Děj provází chytlavé známé písničky, které podrhují celkem pohodovou atmosféru. Jen škoda té poněkud vážné poslední čtvrthodinky. Tu bych vyškrtla.
Minuteman (2008) (TV film)
Obsah zněl hodně slibně, ale nakonec byl film zklamáním. Zdlouhavé, nemastné, neslané. Škoda.
Hádej, kdo lže! (2009) (pořad)
Ale jo... čekala jsem mnohem větší blbost. Tohle zas tak špatné není. Chtělo by ale to trochu života a "akce".
Prci, prci, prcičky: Školní sraz (2012)
Na to, že jde o pokračování po tolika letech (teď myslím SKUTEČNÉ pokračování - se stejnými postavami), to byl moc pěkný film. Bavila jsem se a děj se vezl na stejné notě jako předchozí díly. 3,5*.
Základ rodiny (2005)
Docela fajn film. Mezi vánočními mám teda jiné favority, ale tohle taky nebylo špatné. Navíc obsazení bylo se opravdu povedlo. Jediné, co mi kazilo dojem, bylo onemocnění - úplně zbytečný prvek. 3,5*.
Sex ve městě 2 (2010)
První film si držel úroveň seriálu, druhý už je o něco slabší. Prázdná místa (nejspíš daná zbytečně dlouhou stopáží), a samotné téma taky dost o ničem. Ale je to zkrátka naše oblíbená čtveřiče. Takže spíš z nostalgie (jinak bych asi dala 2*) dávám 3*.
Mistr Manny (2006) (seriál)
Nějak jsem nepochopila, proč některá slovíčka do češtiny nejsou překládána, když jde o americkou tvorbu... Zvláštní. A o tom je i hlavní vada seriálu - to, jak jsou slovíčka podávána, nemůže nikdy nikoho nic naučit.
Ledový sen (2005) (TV film)
Tak tohle byl opravdu moc hezký film pro mladší publikum. Milý, motivační, ukazuje, že když něco opravdu chcete, tak to prostě dokážete a jdete si za tím. O to se snaží spousta a spousta filmů, ale většinou je to podáno křečovitě. Tady ovšem ne. Moc pěkné.
Nakopni to (2011) (seriál)
No to je teda kravina... Příšerné je především samotné téma, které se samozřejmě odráží do všech dalších sfér. Půl hvězdičky.
Sex ve městě (2008)
Trochu jsem se toho bála, ale nakonec musím říct, že se film drží na úrovni seriálu. Pěkná pohodová podívaná. Akorát mě tvůrci trochu zklamali panem Božským. Vadilo mi i to, SPOILER, že se dal s Cariie v poslední epizodě seriálu dohromady. A v tomhle filmu mě vytáčel ještě mnohem víc. Ti dva se mi k sobě prostě nehodí. Jinak ale pěkné.