Recenze (634)
Šmejdi (2013)
Dva pocity - hloupost lidí a hyenismus...dvě polohy - vztek a výsměch. Na dokument pro mě pocitově dost silné....
Špatnej polda (2009)
Dobrá zpráva je, že Nicolas opět předvedl dobrý herecký výkon…tedy až na ty přehrávané úseky, které celkem bily do očí…ale jinak strašně moc fajn! Co se týče samotného filmu tak prvních 30 minut super, říkal jsem si že se mám ve zbytku na co těšit…no moje představa se naplnila tak z poloviny…tempo filmu jde dolů, ke slovu se hlásí klasické americké fintičky na diváka…jako je vyprávění story z dětství, pokus o abstinenci atd…je to tak mezi 3 – 4 *, radši dám silnější 3*, než ušmudlaný 4*. 70%
Špionáž (2013)
Je to složité něco napsat. Přijde mi, že když v poslední době někdo vystaví stavebnici přesně podle plánu a neudělá nějakou závratnou chybu, tak je vše v pořádku a ihned si dělá zálusk na povedenou práci. Kde je něco málo navíc? Nějaký okrasný prvek, něco atypického, jednoduše něco by Vás víc zvedlo při sledování stavby. Stavba jménem Paranoia je tedy přesně naplánována tak, že když máte všech 5P pohromadě asi ve 20 min víte jak stavba bude vypadat, mírně Vás překvapí kolaudace, a nemile rodina co se v úplném závěru nastěhuje do nového domu. 70%
Tajemný muž (2012)
Jsem si zcela jist co tím básník chtěl říct, ale nejsem si vůbec jist, zda by to fungovalo....slušná podívaná s jedním nečekaným zvratem, a koncem u kterého si nejsem zcela jist, že bude fungovat na každého...jak by jim tohle mohlo projít? U mě to prošlo bez problému. Slabší 4 hvězdičičky.
Talkshow Jana Saudka (2009) (pořad)
Boha jeho tohle by vůbec neměli dávat do TV...a ještě s názvem Talkshow...ku*wa co to je??? 1%
Tango a Cash (1989)
Pohodový akční snímek jak dělaný na víkendový odpočinek...i v dnešní době nenudící a zábavný...70%
Telefonní budka (2002)
Jo tohle mělo ten správný drajv, ač to bylo poměrně jednoduché, krásně to drží pohromadě...pohromadě to drží výbornej Colin, strach a střelec....81 minut mě to célé drželo pohromadě a krásně napnutého.....86%.
Tělo (2012)
Výtečné, bravo! Tělo je jako důkaz! Ddůkaz, že na poprvé přinese vždy nějaké překvapení. Nevím, jestli bych se podruhé tak královsky bavil, ale na poprvé bylo tohle Tělo dokonalé! Nejlepší kriminálka co jsem viděl jako jednohubku!!! Wow!!! 90%
Templář (2011)
Slušný počin , ikdyž mi bylo jasné kdo přežije a jak to bude a co se stane, přesto mě to bavilo a nenudil jsem se...pár useknutých končetin, cákanců krve, odporný král a jeho hitlerovský přednes....za templáře slabší 4hvězdy.
Tenkrát na Západě (1968)
TOP film, TOP western, TOP hudba...a tak bych mohl pokračovat z vesela dál....božský westernový Sergio....