Recenze (15 752)
Solo for Sparrow (1962)
Ciry podpriemer, viem a rychlo to zistim, lebo miesto filmovo teoretickych planych kecov som radsej zaviedol filmovu prax : 20 %
Rychlejší než vlastní stín (2009)
V konecnom dosledku strasne slabe, chce to byt argentinsky western, ma aj slusne kulisy ... len celkovo rezisersky podpriemerna rutina a dejova linia je nedotiahnuta ...... slaboduchy scenar sa mi tiez nepacil . 30 %
Bdělé oko veřejnosti (1992)
Nudny a plany retro fryler, ktory navyse komplet prepadol. A som rad ze to prepadlo, cira retronuda : 6 %
Chléb, láska a žárlivost (1954)
Pane, amore e gelosia je druhy film, ktory reziserovi Luigi Comencinimu zabezpecil slavua uznanie. Opat palti to, co som vypisal u Pane Amore e Fantasia, od dialogov som sa nevedel odtrhnut, exteriery ..... ako dobre pise dopitak, je to este zabavnejsie ako Pane, Amore e fantasia. Hm, co sa tyka inspiracie pre znamu juhocesku trilogiu - je zname, ze Troskov vzor bol taliansky reziser Luchino Visconti ..... ked tak nad tym /inspiracia pre juhocesku Trilogiu Slunce, Seno ..../ rozmyslam, mozno za aj jo - Cesko a Slovensko maju porovnavaciu bazu Europu, ze jo : 100 %
Chléb, láska a fantasie (1953)
Suverenne najlepsi film rezisera Luigi Comenciniho, tieto dva filmy, Pane Amore e Fantasia + Pane, amore e Gelosia zabezpecili reziserovi Comencinimu slavu a uznanie. Vyborna, co vyborna doslova genialna talianska veselohra - vsetko podstatne spomina oficialny distributor, takze nebudem to opakovat. kazdopadne ja bych hned barl taliansku dedinu v 50. rokoch s takymito ludmi .... dialogy su perfektne, exteriery na urovni ... nesmie chybat happyend. S maximalnym hodnotenim nevaham, Comencini sa ukazal ako talentovany reziser : 100 %
Město se brání (1951)
Spatne kulisy povojnoveho Rima tomu vladnu + noir filmy z fotbaloveho stadiona su mi nejak ukradnute - ani som sa do toho nevedel dostat, ani ma to nebavilo :50 %
Po zlém (1965)
Len taky lahsi nadpriemer, silnou strankou filmu je hlavne herecke osadenstvo ako John Wayne /Brannigan/, akcia je druhorada, no stoji za to :70 %
Made in U.S.A. (1966)
Neskutocny prepadak bol tento film, doplnam si kompletnu filmografiu Jean Pierre Leauda, o ktorom som vzdy vedel, ze hrat vie. Anna Karina bola vyborna, ale ani ona to nezachranila od siveho, sediveho priemeru. A pozeram, ze Jean Luc Godard je pred i za kamerou, to su novoty : 52 %
Krevní odpuštění (2011)
Maloco filmov dom videl z Albanska. Tento je o krvnej pomste, pozemkovych sporoch , ba dokonca este i vrazda tu je. To je silny namet na film, reziser Dzosua Marston sa prekonal normalne . 70 %
Ten Wanted Men (1955)
Randolph Skot sa do westernu proste nehodi : 30 %