Recenze (247)
Tron (1982)
Výborně a velmi hravě natočený film, kde se krásně ukázala Lisbergerova fantazie a smysl pro efektně natočené scény.
Gekidžóban Šakugan no Šana (2007)
V žádném případě tak zábavné jako seriál, ale docela ucházející.Vlastně nejde o nic jiného, jak o shrnutí prvních dílů první řady s přidáním několika málo scén.Nic víc, nic míň.
Šakugan no Šana S (2009)
Ikdyž vcelku zábavná, tak trochu zbytečná OVA k Shaně.Nicméně pro fanoušky seriálu docela zpříjemněné čekání na 3.řadu.
Amagami SS (2010) (seriál)
Aspoň prozatím nemám sebemenší problém s tímto typem anime. Školní život je mi nejbližší, takže nemám výhrady...bavil jsem se výborně, ikdyž to postrádá jakoukoliv originalitu. Každá slečna má pro sebe 4 díly. První dvě a poslední byli skvělé.A nejlepší - jednoznačně Kaoru...jo tu bych si dom asi vzal :).83%
Clannad (2007) (seriál)
Je pravda, že Clannad (dále třeba Air, Angel Beats!) kopírují Kanon...Kanon patří určitě k tomu nejlepšímu, co se týče anime...ale mám osobně takový pocit, že Clannad ho ještě překonává.Taky...proč nezkopírovat úspěšnou šablonu jednoho seriálu a nedoplnit do ní něco vlastního ne?...Clannad bude asi už navždy pro mě absolutní srdcovka.Postavy mě moc bavili, hlavní hrdina nebyl žádnej podivnej uslintanej gay a slečny? každá měla něco do sebe a každá byla jedinečná a skvělá.To, že seriál ve druhé sezoně - Clannad: After Story (která je jen o chlup horší než ta první) sází zejména na emocionálně vypjaté scény a diváka ždímá mě osobně absolutně nevadilo a bez problému jsem přijal hru tvůrců.Clannad je něco, co bylo emocionálně tak plné a přitom nepřekombinované, že v mé TOP 10 naprosto jednoznačně být musí.
The Inbetweeners (2008) (seriál)
Přesně na něco takového jsem čekal celý život...vtipný, sprostý seriál o dnešní mládeži pro dnešní mládež..Nabízí se sice srovnání s Prcičkami, ale Inbetweeners je porážejí na celé čáře...Fucking Fucking friend...Jay je bůh!
Bratrstvo neohrožených (2001) (seriál)
Úžasný miniseriál HBO vycházející ze Saving Private Ryan...Geniální záležitost.
Gunslinger Girl - Season 1 (2003) (série)
Parádní seriál s nejlepší openingem co jsem zatím v rámci anime slyšel/viděl. Propracované charaktery slečen, zajímavý vztah mezi nimi a jejich instruktory. Perla mezi anime!
Mr. Bean (1990) (seriál)
Naprostá a asi i největší klasika televizní tvorby.
M*A*S*H (1972) (seriál)
Můj nejoblíbenější americký seriál (a společně ze Simpsonovými, nejdelší seriál u kterého jsem viděl všechny epizody)...prvních 70 dílů s Henrym je dokonalou válečnou parodii.S přibývajícími díly samozřejmě kvalita upadala, nicméně pořád to byla slušná a hlavně vtipná proti-válečná jízda.No a Alan Alda, ten sám je tak na 7 hvězdiček - vynikající tahoun, vynikajícího seriálu.