Recenze (575)
Svatby pana Voka (1970)
Miloš Kopecký i Petr Vok v jeho podání si prostě uměli užívat života... :-)
Psychopat ze San Francisca (1990)
Než mít takovéhoto člověka, který mi bude pomáhat utáhnout hypotéku, tak to radši budu bydlet ve stanu.
Dalších 48 hodin (1990)
Akční průměr, Murphy i Nolte mají (hlavně v Eddieho případu) hodně lepších rolí.
Uprchlíci (1986)
Další velmi dobrý film od Francise Vebera. Je to sice docela ztřeštěné a bláznivé, nicméně poměrně dost vtipné. Richard i Depardieu tu opět ukázali, že mají značný komediální talent. Na plné hodnocení to u mě sice není, ale moc k tomu nechybí.
Muž a jeho pes (2008)
Doufám, že na stará kolena nedopadnu jako Bebel, resp. monsieur Charles. Ten příběh působil sice poměrně jednoduše, nicméně laskavě a mile. A nakonec to naštěstí i dobře dopadlo, i když to tak chvíliemi nevypadalo. Stáří dovede někdy být hodně kruté. 75%.
Apocalypto (2006)
Tohle je film, který evidentně vzbuzuje v jednotlivých uživatelích čsfd velmi rozporuplné reakce. Někteří dávají plné hodnocení a jiní 1-2 hvězdičky. Já patřím spíš k těm, kterým se tenhle film líbil. Na plné hodnocení to nevidím, nicméně bylo to napínavé, hodně akční, vtáhlo mě to do děje a hlavní hrdina ve mně vzbudil sympatie. Fandil jsem mu, aby to přežil a aby se opět shledal se svou rodinou. Na závěr bych ještě rád dodal, že tenhle film velmi lahodil mému oku po vizuální stránce, krásná příroda, barvy... Hodnotím ****, procentuálně je to na takových 75%.
Rytíři ze Šanghaje (2003)
Určitě jde o jeden z lepších Chanových filmů, ale nějak mě to nedokázalo vtáhnout do děje, takže moje hodnocení je ***.
Trainspotting (1996)
Hodně velkej nářez a výborná protidrogová prevence. I přesto, že je to místy nechutný, to hodnotím na 90%. A i přesto, že první dávka heroinu je tady popisovaná jako tisícinásobný nejlepší orgasmus, tak si nechám herák raději ujít :-)
Vzpomínka na Titány (2000)
Super film. Opět vynikající Denzel. Filmy ze sportovního prostředí mám rád a tohle je jeden z těch hodně zdařilých. Je drsný, že je to inspirovaný skutečností.
Hudson Hawk (1991)
Přesně jeden z filmů, kde bych dal 3 a půl hvězdičky. Ale nebudu tady lkát nad systémem hodnocení, přijde mi dobře nastavenej. Hodně slušný film, spousta vtipných hlášek.. No prostě Bruce Willis se zde opět předvedl v hodně dobré formě.