Recenze (811)
Vlasy (1979)
Už jsem myslel, že to konec trošku napravil, ale teda nakonec spíš naopak .) Taková lepší a míň debilní Pomáda = úplně obyčejný film = zklamání... 5/10
Cirque du Soleil : Alegria (2001) (divadelní záznam)
VELMI příjemná podívaná. 8/10
Mrtvá nevěsta Tima Burtona (2005)
jak mám Burtona rád, byl jsem trochu zklamaný, ale musím uznat, že film je to příjemný, vtipný, vizuálně vychytaný a hudebně excelentní. jen je to moc krátké a chtěl jsem ještě něco navíc... 8/10
Stezky slávy (1957)
jojo, válka (nejenom) je až absurdně absurdní a někteří lidi jsou prostě prasata bez náznaku morálky - dobře, Kubricku, jako vždycky. 9/10
Půlnoční expres (1978)
Hm, drsné, silné, dostalo mě to... 9/10
Jak básníci neztrácejí naději (2004)
Jak mám rád první tři díly, tohle je stupidní slabota. Navíc tak okatá reklama na Starobrno a Tetu. Fuj, fuj, fuj... 2/10
Červený trpaslík (1988) (seriál)
"žádné křemíkové nebe? a kam pak přijdou všechny kalkulačky? nikam, umřou!" Nejlepší lék na občasné životní neúspěchy je pustit si RD... 10/10 PS: nelekejte se, ale po takovém devátém desátém shlédnutí všech dílů už to není tak ono, což je škoda... :)))
Báječná léta (1988) (seriál)
Parádní - tohle mě provázelo celé mládí! Jeden z nejlepších seriálů všech dob. Ten soundtrack bych chtěl taky, kdyby ho někdo sehnal .) Cockera znám jenom díky tomuto seriálu :) 9/10
Koyaanisqatsi (1982)
Celá série je skvělá, vyjímečná Glassova hudba + obraz + Reggiův dotek. 21.11.2006 - jsem velice překvapen a rád, že se alespoň jeden film ze série qatsi dostal do TOP200 na ČSFD, je to neuvěřitelné - koyaanisqatsi má tvrdou slupku, nepustí vás dál hned, první půlku filmu je možno propřemýšlet nebo prospat - pokud se ale necháte naladit, dostane Vás poslední půlhodina filmu, která je GENIÁLNÍ... Rád bych ale podotknul, že například Naqoyqatsi nebo i Baraka jsou minimálně na stejně dobré úrovni a všem je krom tohoto filmu vřele doporučuji. 9/10
Powaqqatsi (1988)
Celá série je skvělá, jen tenhle díl je o malý stupínek níž (jako celek). 7/10