Recenze (287)
Divoká krása (2007)
Jenom za Julianne, protoze jinak to byla cista nuda...
Stíhán a podezřelý (1978)
Kdyz ja mam tak rada Razlovou a Brabce...
Po stopách krve (1969)
Ano soudruzi, takto to ma vypadat...napinava detektivka ktera ani po letech neztraci sve kouzlo.
Diagnóza smrti (1979)
Mam na tyhle stare detektivky docela uchylku, k tomu Hrusinsky, temna atmosfera a napinavy dej. Proste toto muzu.
Líbat Jessicu Steinovou (2001)
Vaham mezi 2 a 3 hvezdickami vzhledem k tomu, ze to bylo misty docela vtipne, je to "gay" film, ale proboha, scenaristu bych zastrelila za ten konec. Jak to mame chapat? Je Jessica hetero, homo, bi? Vrati se k sobe s Helen ci se da dohromady se sefredkatorem a bude mit krasnou zidovskou svatbu? Hvezda navic za NY a gay film.
Králova řeč (2010)
Miluju Colina Firtha. Skvely vykon podporeny zaslouzenym Oskarem. Konecne film o kralovske rodine, ktery je lidsky a zajimavy. Geoffrey Rush opet super, dokonce mi ani nevadila Helena Bonham Carter, kterou obvykle moc nemusim. Suprovy byl i Timothy Spall jako Churchill.
Přestupný rok (2010)
Prijemna oddychovka kde je jiz od pocatku jasne jak to skonci a tak to ma byt.
Sběratelé kostí (2005) (seriál)
Docela muzu. Kustka, Booth, Angela a Hodgins jsou fajn.
Dawsonův svět (1998) (seriál)
Dalsi z oblibenych serialu me sestry, dve hvezdy jen za to, ze jsem znala Katie driv nez si vzala Toma, za problemovou Michelle Wiliams a za to ze jedna postava byla gay.
Gilmorova děvčata (2000) (seriál)
Nesnasim tenhle serial. Nechapu jak mohli tolik sezon jet o tom samem porad dokola.