Recenze (1 857)
Náhradnice (2011)
Obecné lidské pravdy (1,5*).
Possessor (2020)
Šikula...
Infección (2019)
Venezuela. O hladu jen sní (bez Halase; v ultra-rychlém modu).
Další jehňátko (2019)
Vizuálně podmanivé. Jenže Szumowska není Trier (hostejno který), ani Agnieszka Holland; tudíž předkládá rigidní agitku (1,5 mlčenlivé hvězdy...).
Medicejové - Spojenectví (2018) (epizoda)
Okolnosti smrti Simonetty Vespucci zcela smyšleny. Ach jo...
Zrádci - Všechno bude OK (2020) (epizoda)
No nazdar... (0,5*)
Utažení (2020)
Floria Sigismondi se zatím nevymanila ze škatulky "šikovná holka", což je na pováženou.
Zrádci - Dovolenka v Polsku (2020) (epizoda)
Po sympatickém, byť roztěkaném, úvodu se tento počin mění v prvoplánovou (a vlastně hloupou) moralitu. (IMHO)
The Dark Red (2018)
Zmetek.
Svědek obžaloby (2016) (TV film)
Poněkud řídké a zdlouhavé (1,5*).