Recenze (1 857)
S Arthurem za slony (2015) (TV film)
Pánové Sniegoň a Mikeš. Klobouk dolů (2,5*).----- https://www.save-elephants.org/ ------ https://www.kekuhoney.cz/
Osudové lásky - Básník hrůzy (2020) (epizoda)
Arbes by nejspíše plakal. Neodvažuji se hádat, co by činil Váchal... A Spiess by si ustlal na kamenné svatební posteli.
(Za)biják Kamila Fily (2015) (pořad)
Hodnotím Filovu erudici, nikoliv přílišnou smířlivost.
Lights Out (2013)
Je to nutný, tohlecto? :D
Butt Boy (2019)
Je to v řiti... (2,5*)
Hledání ztracených světů (2020) (seriál)
Mně se to líbí... Ptám se však, kde je Indonésie zplundrovaná, Indonésie obřích skládek, plantáží palmy olejné a vydrancovaných deštných pralesů? Selektivní dokument Hledání ztracených světů chce vidět jen lidskou pokoru a zdánlivě dobré způsoby žití (1,5*).
Polibek od Beatrice (2017)
Ale vždyť jde o strašlivý kýč...
Zrcadlení tmy (2020)
Další duchovní hamburger (1,5*).
Life Like (2019)
Dlouhé a bolestné hledání velkých a podvratných myšlenek za účasti nesmírně špatných herců. Kdyby to jen trochu šlo, dám tři pseudo-intelektuálské hvězdy... Mé srdce androida krvácí...
Vivárium (2019)
Až tak průhledné? Kukačko, raď! --- Yonder come day. Ale vůbec mě to netěší... Dvě hvězdy jsou nejspíše zbytečně přísné, leč záblesk něčeho skutečně zajímavého nevidím. Třeba příště... Yonder come day.